maandag 8 juni 2015

Zo ver ben ik met mijn God Jul merklap

doordat ik veel thuis was deze week, door het weer, kon ik weer eens aan mijn God Jul merklap verder...alleen moest ik verder zoeken naar motieven, want ik had geen Zweedse motieven meer dus , ben ik maar een grens verder gegaan, en kwam in Denemarken terecht........... denk dat ik nog een halve meter moet borduren, en dan ook deze is weer af...

Hier beginnen de Deense motieven.
De onderste rand is nog Zweeds
Fijne dag allemaal het is mooi weer, dus straks naar de fysio, en dan zien we wel wat de dag gaat brengen..

En dame sorry dat ik niet veel langs kom, maar de zomer gaat zo snel hier, dat ik weinig achter de computer zit.... we moeten hier nu genieten, want over 2 maanden , gaat alles weer dicht, en bereiden we ons weer voor op de winter................

Groetjes uit Zweden 

12 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Prachtig Joke, heel erg mooi!!!!

Quibi zei

Wat een ontzettend leuke figuurtjes voor de Kerst!

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi borduurwerk weer
Geniet van de zomer
Groetnis Annie

feltfree på Åsly zei

Geweldig mooi je borduurwerk hoor.
Geniet van de zonnige dagen, is van groot belang.
Onze vitamine D moeten we nu verzamelen

Bezig Plus zei

Oh wat wordt je lap mooi Joke.... Vind het zo leuk die figuurtjes en niets vreemd midden in de zomer deze Kersttafereeltjes..... Geniet maar van de zonuurtjes zolang ze er zijn,
Liefs van huis tot huis Anje.

Céline zei

Ziet er mooi uit!
Geniet maar van de zomer, pluk wat je plukken kunt!

Marjan zei

Prachtige motiefjes, Joke! Heel mooi!

Tony zei

Hallo Joke. Het is echt prachtig.Het is weer een grote lap.Ik vind vooral de blauwe leuk.Groetjes Tony

Rian, zei

Wat heb je die twee landen naadloos in elkaar over laten lopen! Knap!
En geniet van de zomer. Bloggen en bloggers komen over een poosje wel weer beter in beeld.

Carolien zei

Wat wordt 'ie mooi!!!

groetjes, Carolien

Ans zei

Die gaat wel heel mooi worden!

Hannie de Beer zei

Prachtige motieven weer! Wordt een bijzondere kerstloper.