zaterdag 23 mei 2015

Lieve dames

Ik wil iedereen heel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel  hartelijk bedanken voor alle lieve wensen, het heeft me goed gedaan dat het er zoveel waren.......en het heeft mijn dag goed gemaakt.... want 60 word je maar eenmaal.........

Jullie zullen weinig van me zien, want er gebeurt veel in Zweden, op het moment, en ik wil daar zoveel mogelijk van genieten, dus bijna niet op lijn, want als ik thuis kom, ben ik zo moe, dat ik omval van de slaap............. zou dat de ouderdom zijn !!!!!

Fijn weekeinden allemaal groetjes Joke

13 opmerkingen:

  1. Goed weekend en geniet van alles wat er gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet daar nu maar uitbundig van!!! Dat gunnen we je van harte.
    Heel fijn weekend Joke en we 'zien' je wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joke, gemist door de drukte, niet minder gemeend, ook nog VAN HARTE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .. alsnog, hartelijk gefeliciteerd! veel plezier met alles.. en fijne pinksterdagen gewenst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van alles wat je nu kan.nu kan het alle maal nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker genieten van deze mooie periode!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am sorry I missed the real date of your birthday. I hope it was a wonderful one. Birthdays are special.
    Happy belated birthday, Love from your friend in Illinois.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooow, alsnog van harte gefeliciteerd Joke!!!
    En wat een ontzettend schattige foto... zo'n lief smoeltje ;-)... Verjaardagsknuffel van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker genieten van al het goeds en moois in Zweden. Fijne Pinksterdagen,
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. we horen het vast wel een keer. Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, moest nog een beetje bijlezenn. Die Swiffie is aan jou wel bested hè? Wat een leuke uitstapjes maak je. En... Nog gefeliciteerd. Ach het gaat zo hard. A.s. Vrijdag hoop ik alweer 66 te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat loop ik super achter. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat heerlijk dat je nu zelfs kunt rijden met een eigen auto en niet meer afhankelijk bent. Nu kun je er volop op uit. Geniet er van xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita