woensdag 13 maart 2019

Tentoonstelling Söderhamn

 Op het moment heb ik een tentoonstelling in Söderhamn .

Dit zag ik de langs de weg ! grotere reclame kan ik niet krijgen 

We zijn om de 2 weken open, en tussen door kunnen ze een paar uurtjes boeken, voor een prive bezoek. Afgelopen zaterdag had ik een bus uit Mora, de quiltclub

Op de zaterdag hebben we een handwerkcafe,

Op het moment hebben we 585 bezoekers gehad, en dat is voor Söderhamn een goede opkomst.

We hebben de tentoonstelling een maand verlengd, dus zijn we ook in mei open-

Fijne dag allemaal , ben te bereiken via FB



Tentoonstelling verleng tot eind mei












10 opmerkingen:

  1. Mooie tentoonstelling. Mag je trots op zijn
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Joke om weer iets van jou te lezen en te zien dat je nu in je eigen woonplaats al die mooie werkstukken tentoon kunt stellen.
    Ik heb met plezier alle foto's bekeken incl. de siggi quilt.
    Heb ook nog een doos siggi's staan haast vergeten maar nu staat het weer op de lijst om als het kan iets van te maken.
    Veel plezier met de tentoonstelling en de mensen die je ontmoet.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat je zoveel bezoekers hebt gehad. Groetjes, Ineke Hulzebos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk, je eigen reclamebord en veel bezoekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook nu weer een schitterende expositie!
    Ik wens je veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk om al jouw creaties daar te zien hangen en de belangstelling is zo verdiend! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The Eames Chair, available at SwivelUK, is an enduring design classic that adds a touch of sophistication to any room.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita