woensdag 29 april 2015

Onze fluffy heeft een nieuw huis gevonden.............

in een oud spechten nest, en nu maar hopen dat hij gauw een vrouwtje zal vinden, en samen een heerlijk nestje  kunnen bouwen. Ik wist niet welke foto's ik zou plaatsen, maar dacht doe ze allemaal , want dan zie je hoe hij/zij te werk gaat.

Het was schitterend om te zien....................

Ik dank Angus mijn man, dat hij deze foto's voor ons heeft gemaakt, hij heeft echt engelen geduld,




Fijne dag allemaal, ik kom van de week weer terug, heb een award gekregen, waar ik op moet antwoorden, en heb weer een nieuw borduur werkje af, wat ik kan tonen,

Ga nu naar de kapper. Fijne dag allemaal groetjes Joke













































































15 opmerkingen:

  1. Dag Joke,

    Wow, wat een mooie reportage, dank aan je echtgenoot ook!

    Fijne dag & groetjes uit Holland,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto's complimenten aan Angus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie fotoreportage, hartelijk dank voor het plaatsen en je man voor het maken. Leek net dat er een grote schoonmaak werd gehouden ;-)
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. Wat leuk om dat allemaal zo te zien.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het komt wel precies bij deze eekhoorn! Prachtige reportage, dank aan Angus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die snuit die uit dat nestje steekt, echt fantastisch. Dank je wel hoor voor deze prachtige fotoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie foto's van Fluffy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geduld heeft Angus, het resultaat is geweldig!
    Compliment!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Joke, of eigenlijk Angus!! Ik kan me best voorstellen dat hij voor zoiets geduld heeft. Nu nog een vrouwtje en dan, wie weet, jonkies, dat zo helemaal geweldig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's. Mooi om te zien hoe hij dat doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita