vrijdag 20 maart 2015

Donderdag 19 maart 2015

had ik een kleine tentoonstelling in Söderhamn, met de Hemsljöden dames.
 Dit is een kleine brei/weef groep die 1 maal per week, elkaar ontmoeten in Söderhamn.
Toen de dames binnen kwamen, hebben ze eerst naar alles gekeken, en toen
heb ik over mijn werk verteld, hoe alles tot stand is gekomen en waar de ideeen vandaan kwamen.

 De dames zijn helemaal onder de indruk van ons siggy verzameling en er werden dan ook veel vragen over gesteld.......

Het was een geslaagde avond, en uit dit, ga ik in het najaar een workshop geven, met verschillenden soorten technieken borduren,en quilten, er hebben  12 dames zich opgegeven.

Fijn weekeinden allemaal groetjes Joke

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk Joke, geen wonder dat ze je werken prachtig vonden! Een workshop ,en wie weet komt er nog een tentoonstelling uit voort in de toekomst?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk Joke!! En wat zag je er mooi uit, zo fleurig, artistiek! Wie weet gaan sommige dames wel meedoen met de siggy's. Je wordt daar nog beroemd joh! Ik vind het ook zo leuk voor je dat je je kennis en ervaringen kan gaan overdragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je,dit is heel leuk. Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat geweldig leuk!!
    Kan me voorstellen dat de dames onder de indruk waren van al het moois wat je gemaakt hebt.
    En een heel leuk vooruitzicht voor het najaar. Super dat er zoveel belangstelling voor was.
    Fijn weekend, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk Joke, ik denk dat jij de dames daar heel wat leuks kunt leren. Het gaat je zeker lukken!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik dat leuk voor je, en volgens mij wordt je een super handwerkjuffrouw. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joke wat leuk. Ze zullen hun ogen uitgekeken hebben met al dat prachtige handwerk. Leuk dat je workshops gaat geven. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk Joke. Heerlijk zo'n groep vrouwen om je hobby mee te delen. Succes met je workshop en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige foto's weer Joke.
    Veel succes met de workshop.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben een tijdje niet in bloggerland geweest en wat heb ik weer veel gemist. Wat een prachtige borduur werken heb je gemaakt en zoveel. Jammer dat ik zo ver weg woon ik zou zo graag al dat moois in het echt willen zien. Keep up the good work , zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jemig Joke je krijgt het hartstikke druk, maar wat leuk en natuurlijk vonden ze het prachtig, je maakt zoveel en zoveel verschillende creaties! Fijn weekend, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat 'n SCHITTERENDE werkstukken heb je gemaakt Joke.. veel succes met de workshops en een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wie weet wat er op volgt. Fijn dat je zoveel complimenten kreeg en je hebt het verdiend hoor.!!!! Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg . Ik vind het ook heerlijk om mijn hobbu te delen en over te brengen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, je eigen ' trunkshow ' goed hoor.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo fijn voor jou dat je met je werk naar buiten kan komen, het verbaast me niks dat de dames vol bewondering waren !!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat geweldig de tentoonstelling. Het is weer genieten en wat leuk dat de dames het zo mooi vinden en je een workshop gaat geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke bijeenkomst! en leuk dat er ook een workshop uit voorkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk allemaal en veel plezier met lesgeven!

    Groetjes uit Holland, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita