zaterdag 21 september 2013

Gefopt!!!!!!!!!!!!!!!

Dit zijn ze dan dames, de orchideeën van Action in Holland.

Heb ze daar jaren geleden eens gekocht, en van de week dacht ik dus ik ga ze gebruiken.............
Fijn weekeinde allemaal en tot morgen dan ga ik achter de computer en weer eens alles bij lezen, het was de afgelopen dagen zulk mooi weer dat ik eropuit ben geweest en even van de laatste zonnige dagen te kunnen genieten.....................................

Groetjes Joke

Ps. oproepje voor Annemiek Koning ivm Inga Palmgren, heb je 2 maal gemaild, mail me even.....of als iemand haar E mail weet kan je me dat dan even sturen................

19 opmerkingen:

Mieke van Minnen-Kanis zei

vroeg me ook al af hoe je ze gemaakt had....viooltjes zijn toch altijd leuk cq mooi. Fijn weekend Mieke

Ineke Hulzebos zei

Grappig haha, ;-)

baukje zei

Iknga ook altijd even bij. Action neuzen als ik in Ned ben..... goeie grap!!!

Lenie zei

Ha ha zijn we mooi ingetuind joke. Leuke winkel hoor action. Kom er regelmatig. Veel voor weinig zullen we maar zeggen. Heerlijk winkelen is dat.
Fijn weekend verder.

Groetjes

Lenie

foekie's fashion zei

Schitterend idee, die blijft erin. Groetjes van Joke

Monica zei

Hi, hi, maar het is een leuk resultaat

Our photos zei

Ha,ha! Je heb mij zeker gefopt!
Fijn weekend en geniet van het mooie weer. Sonnja

GRANNY'S HOUSE zei

Stinkerd ¡

♡♥♡♥♡♥

mieke zei

Haha, lolbroek !
Soms heeft action mooie ' dingen '.
grtjs Mieke

AnitaS zei

Leuk idee. Heel fijn weekend.

meggie zei

These are beautiful Johanna!
Have a good week.

Marjan zei

Hihi, jij bent me er eentje Joke...!
Fijn weekend!

Lida zei

Jeetje en ik was nog wel vol bewondering! Grijns!
Knuffel
Lida

tiny zei

Hahaha ik dacht al hoe krijgt ze het voor elkaar, maar het was heel leuk om te zien. Groetjes Tiny

Birgitte aka Bietje zei

Hallo Joke, gaat Annemiek ze ook maken, de God Jullekes? Leuk, ik ga de mijne binnenkort weer oppakken. Het seizoen komt er weer aan.

Gonny zei

Ja,ja.....:-)

Hilda zei

Het nu een beetje laat al, maar ken jij het verhaal van Elma en haar amaryllissen? zo niet zal ik het morgen proberen dit op papier te zetten.

Hannie de Beer zei

Ik vermoedde al zoiets, maar evengoed zijn ze een prachtige decoratie!

marga zei

Nou dan moet ik eens meet andere ogen door de Action lopen.
Groeten
Marga