zondag 22 mei 2016

Zo daar zijn we weer

zoals jullie hebben gemerkt, ben ik weinig of niet meer op mijn website , ik kom alleen nog maar als ik wat te vertellen heb! en jullie kunnen me nu vinden op facebook.
 

Gisteren was het weer zo ver! Forsa dag....elk jaar is daar een beurs, demonstraties, en een tentoonstelling van het werk van alle leerlingen, van hun eind producten.

Zo ziet de hal eruit, mijn vriendin Viola staat daar elk jaar met schitterende wol, zij heeft ook een winkel met heel veel quiltstofjes, het is 1 van de grootste stoffenzaken in Helingsland, in Gnarp (link)

Ook was er dit te zien, sieraden gemaakt van haar

gemaakt van haar.
Atelje Sabina.
Solkustens Spinnverkstad met eigen gesponnen wol
Venne-Colcoton Unikat stond daar ook met hun waren, dit is een bedrijf uit Limburg , begon in het Zweeds met haar te praten, toen zij ze ik kan alleen maar Engels, kom uit Nederland, dus zei ik: Nu dan maar in het Nederlands!!! Leuke ontmoeting met haar en haar vader.

Dit is helemaal in in Zweden, word echt van alles mee gebreid en gehaakt
kinderen die zaten te kaart weven
Kom even niet op haar naam, maar ze maakt schitterend werk zij komt uit Borlänge
Rosengång handwerk

Naald breien!
Ze waren aan het kantklossen, maar dan armbandjes
dames zaten te weven
en er lag schitterend weefwerk...
En in het oude weef gebouw

was weer een schitterende

tentoonstelling van alle theedoeken, met hun eigen motief
weefstoelen vol met weefwerk





Het was weer een geslaagde dag.

 fijne dag allemaal groetjes Joke

1 opmerking:

zenuwpees zei

Een heel mooie reportage Joke bedankt om met ons te delen
Groetjes Marie-Claire