dinsdag 31 mei 2016

9 Juli ben ik uitgenodigt om met een paar vriendinnen mee te doen

aan een tentoonstelling in Bergvik.

Ik wil daar wat dingen ophangen, dat niemand van me gewend is, dus de afgelopen dagen naar blank canvas zitten kijken en dit is het resultaat, tot nu, komen zeker nog wat meer dingen bij.


Ik had nog pompomps liggen, en schilders doek, en ben aan de slag gegaan, en dit is het geworden.
 Deze had ik ooit eens gemaakt, maar heb dat vandaag een beetje verandert, en er een lijst om heen gedaan!.

En zo blijven we bezig, het is schitterend weer hier op het moment.

Fijne dag allemaal gr Joke

3 opmerkingen:

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita