zondag 6 maart 2016

Mijn groepje dames


we begonnen met 4 dames, uit  Somalië, Rusland, Afghanistan en Irak.
Karin, de dame in het paars, belde mij op in december , of ik een groepje dames wou helpen om te leren handwerken. Alleen is het groepje nu 2 geworden.
En sinds donderdag heb ik er een assistent bij, Birgitta die me helpt!
Deze week is het laatste treffen en in April willen we het voortzetten, maar ik wil kijken of we een inloop Bee er van kunnen maken, dat iedereen kan komen, en dat ze kunnen handwerken waar ze mee bezig zijn, en of hulp nodig hebben!

De dames hebben totaal geen idee, van borduren en of!
Maar ze zijn enthousiast, we hebben 2 weken geleden een crazy quilt blok gemaakt en nu afgelopen week zijn we gaan borduren.
Ik wens iedereen een hele fijne zondag toe, groetjes uit Zweden

19 opmerkingen:

Gonny zei

Echt enorm leuk en mooi Joke! Super!
En je huis is ook heel mooi geworden.
Peter is weg van je twee 'luie' stoelen :-).
Fijne zondag van ons.

Steekjes en Stygn zei

Heel erg leuk Joke. Ik wens jullie heel veel plezier.
Kram
Anje

feltfree på Åsly zei

Leuk initiatief. Veel plezier

Wietskes Quilts zei

Leuk dat je het handwerk virus verspreid.

Chris zei

Is toch ontzettend leuk en dankbaar werk Joke! Helemaal super. En het resultaat ziet er al geweldig uit! Vrolijk!

Martina M zei

Eine sehr schöne Idee den Damen Handarbieten zu zeigen, man lernt neues kennen.
Liebe Grüße, Martina

Birgitte aka Bietje zei

Wat leuk, heb je er een bee bij. En maak die dames maar flink enthousiast. Wie weet wat voor prachtigs daar nog uit zal komen.

marga zei

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Dat de dames enthousiast zijn is al een goed begin.
Groeten
Marga

Petra zei

LEUK .. veel plezier :-) !

tiny zei

Jammer dat er 2 afgehaakt zijn, misschien inderdaad een goed idee om er een inloop bee van te maken. Succes en nog een fijne zondag in je mooie huis. Groetjes Tiny

Jessie zei

Jammer dat het nu nog maar twee dames zijn, maar de volgende komen ook wel hoor.Waar zitten jullie,in welke ruimte?

Hannie de Beer zei

Wat goed om zo'n groepje les te geven in het borduren! Begrijp ik goed dat er 2 afvielen?

petronella zei

Fijn dat je zo bezig bent, en verbouwing bijna klaar heb ik gezien! Doe op het moment niet zo veel aan bloggen, te druk. Nog een fijne zondag!

Simonne Valenberghs zei

Leuk zo'n groepje en dat je hun dat kan leren,en ik wens jullie nog een fijne zondag.

Ria Hi zei

Hallo Gon,
Geweldig dat je je kennis doorgeeft. Voor jou gezellig werken en voor de dames ook een moment om lekker bezig te zijn in het vreemde land.
Veel succes!
En ik vind de vloer en je nieuwe trapkasten mooi geworden :)
Groet,
Ria

Ria Hi zei

Hallo Joke,
Geweldig dat je je kennis doorgeeft. Voor jou gezellig werken en voor de dames ook een moment om lekker bezig te zijn in het vreemde land.
Veel succes!
En ik vind de vloer en je nieuwe trapkasten mooi geworden :)
Groet,
Ria

Annelies zei

Niet makkelijk voor de dames. Goed dat jullie dit doen.

jolie zei

Wat een Internationale groep. Gezellig.

zenuwpees zei

Mooi van je Joke om andere dames verschillende handwerken te leren .
Groetjes Marie-Claire