zaterdag 16 januari 2016

Zo mijn kamer is ingewijd

Eindelijk weer eens aan het quilten geslagen  , 3 baby quiltjes voor een goed doel.

Ik ben in onderhandeling met Söderhamn,  die de laatste keer 2 quiltjes aangenomen hebben, en of zij een weg konden vinden naar zieken kindertjes hier in de omgeving.

Volgende week ga ik daar even langs, en kijken wat ze voor me kunnen doen, dat scheelt met in porto kosten, als ik ze naar Nederland moet sturen....

en dan wil ik jullie even mijn werktafel laten zien:

Toen Jan mijn kamer verbouwde en we klaar waren, kwam ik tot de ontdekking dat ik geen werktafel had!!!! en er eigenlijk ook geen plaats voor had! dus dit is de oplossing geworden, ik had nog een oude kaptafel, die ik weg wou doen, en toen dacht ik! daar laat ik de werktafel aan vast maken.
Plus dat hij op wielen is, zodat ik als ik wil borduren, ik hem naar de computer kan schuiven en hem aansluiten .

In elkaar neemt hij geen plaats in........

Fijne dag allemaal groetjes uit een -20 Zweden. en allemaal een heel fijn weekeinden.


13 opmerkingen:

  1. Mooi je kamertje, bijna zonder werktafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie wat bewaard heeft wat zeggen we dan, als was het bijna mis gegaan bij jou. Maar dit is een prima oplossing en nog makkelijk ook. Ziet er verder mooi uit. Hopelijk zijn er in Zweden ook kindertjes die jou droomdekentjes kunnen gebruiken. Fijn weekend groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden jouw eigen kamer, en handig die tafel op wielen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your room looks so nice. Don't you love it when everything comes together so well. Enjoy your day.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi je werk kamer, en handig opgelost met de tafel
    Fijne Zondag Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat handig! Gezellig weekend, Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een rijk gezicht Joke, die 3 quiltjes. Ik hoop dat ze in Soderhamn een weg vinden voor je quiltjes.
    Fijn dat je kamer nu zo helemaal naar je zin is en een handige oplossing zo met die werktafel.
    Heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kamer. Ha,ha moest wel lachen om je tafel verhaal. Zou ook net wat voor mij zijn. Maar goed opgelost!
    Hoop dat je droomdekenetjes een mooie bestemming krijgen. Lief dat je ze steeds weer maakt en anderen blij maakt!

    Fijn weekend, groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er heel mooi uit mooie dekentjes fijn weekend groet Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk domein heb je daar. ja zonder werktafel gaat het moeilijk nietwaar. Leuke oplossing.
    Groetjes uit Noorwegen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je goed opgelost want het is wel erg handig om een werktafel te hebben. Mooie quiltjes heb je weer gemaakt. Ook voor jullie een fijn weekeinde lekker bij de kachel blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n eigen kamertje. Ik hoop er dit jaar ook eentje te krijgen. Verheug me er nu al op. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super die baby quiltjes diegene die ze krijgt zal heel blij zijn groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita