zondag 17 januari 2016

Vandaag kunnen jullie een kijkje komen nemen in mijn kamer


ik heb het eindelijk naar mijn zin, en het is nu werkbaar!!!

Heb mijn boeken zo ingedeeld, dat er naast staat het garen, wat ik nodig heb, als ik bv van die kant een boek pak...
Taartje gehaakt door Corrie, Beertje zon door Sonnja, spelden kussens Jessy, Chris en Inez, geur kussentjes Chris en Hilde , Merklapje Hannie, Hart Marjan, Vogelkaart Willy, Engel Mieke, Sleutel hangers Lida en Tineken, Uiltje Marjan M, kerst ster Anita
 Rechts beneden hangen dierbare dingetjes die vrienden voor me gemaakt hebben en als ik daar naar kijk, heb ik inspiratie en overal staan of hangen handwerkjes, gemaakt door dierbare vrienden.... Kan nu elke dag kijken naar het schilderijtje, dat Jessy voor me heeft geborduurd, (dat boven mijn computer hangt,  en het schitterende werkstukje van Tony, dat op mijn werkbank staat.)  Ook hier ben ik omgeven met spelden kussentjes en naalden mapjes, door vrienden gemaakt.

De werkbank is ideaal , om aan te werken.
Quiltboeken en stof.
Heb alles gelabeld want !!! anders weet ik echt niet meer wat ik allemaal heb!!!! en ik heb wat verzameld de afgelopen jaren, waar ik geen weet van had!! Toen ik mijn kamer leeg haalden voor de verbouwing, kwam uit alle hoeken en gaten, dingen, wat ik niet eens meer wist...

Dit is mijn zit hoekje / naaihoek, ideaal nu dat mijn 2 machines naast elkaar staan, en onder mijn naaimachine heb ik wielen laten zetten, zodat ik hem makkelijk kan verplaatsen.

Achter mijn zithoekje heb ik nu , wat van mijn handwerk hangen
en dit is mijn uitzicht, sneeuw!!!!
Ben nu begonnen om al mijn quiltjes weer tegen de schuinen muur aan te hangen.
Babouska quilt gemaakt door Chris, Tilda poppen door Lida, zonnebloem, door Margith, en de kattenkop, heb ik ooit eens gekregen uit Amerika, met een siggy!

Ik heb nooit geweten hoe groot mijn kamer was.............. maar wat ben ik blij dat ik Jan ontmoet heb, en die dit heeft voor elkaar gekregen......

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe jullie weten nu waar jullie me kunnen vinden, de koffie staat klaar....
Groetjes uit Zweden....

28 opmerkingen:

Jeanneke zei

Wat een walhalla!!

feltfree på Åsly zei

Ziet er supergezellig uit. Heerlijk om daar je tijd door te brengen.

Jannie zei

Geweldig het ziet er ook heel gezellig uit heerlijk om er te werken geniet ervan Groet Jannie

Irene Pieters zei

Dat vind ik zo leuk: bij een ander in de werkkamer kijken... Zo keurig opgezet en goed ingedeeld, hier kun je je heerlijk terugtrekken om te werken. Super! En ook nog een mooi uitzicht... Wat wil je nog meer!

Carolien zei

Het ziet er heerlijk creatief en uitnodigend uit ... aan de slag! ;)

Groetjes en een fijne dag, Carolien

conny's quilts zei

Wat een heerlijk plekje Joke! Ik hoop dat je er nog veel moois mag maken. groetjes, Conny

Hannie de Beer zei

Een heerlijke kamer, zeker met weer!Je hebt een fraai uitzicht zo. Hier is het ook wat kouder geworden,de zon schijnt, en er ligt een ietsie pietstie sneeuw, niet te vergelijken met bij jullie!

Tilly zei

Ziet er perfekt uit Joke, hier kan je heerlijk werken en dromen van allerlei projecten. Veel plezier ermee!.Groetjes Tilly

Tineke Machiela zei

wat leuk dat we even binnen mochten komen kijken :)
een heel fijne werk plek heb je..
fijne zondag...

Paula zei

Heerlijk zo een kamer, het kost wat energie en moeite maar het leverd ook weer wat op. Alles weer in je handen gehad en op nieuw geordend. Ik ben ook nog steeds bezig na onze verhuizing. Sta ook nog steeds voor verrassingen, waar wat ligt. Geniet maar lekker van je fijne plekje doe ik ook in mijn kamer

Petra zei

wat 'n SCHATkamer .. heel veel handwerkplezier Joke en 'n fijne zondag gewenst :-) !

tiny zei

Wat een juweeltje is het geworden. Hier zou ik mij ook best vermaken. Heel veel plezier en veel creatieve uurtjes. Fijne zondag Tiny

foekie's fashion zei

Geweldige hobbykamer! Veel plezier ermee!

Monica zei

Wow, dat is een super comfortabel plekje geworden! geniet er maar van!

Marianne zei

Heel efficiënt en praktisch ingedeeld. Straalt gezelligheid uit :-)
Heb je al je wol in die zwarte dozen kunnen bergen of heb je nog ergens in huis een geheime voorraad plek?

Kiekplaotiesenzo zei

DDit ziet er super uit Joke, Alles heeft een plek en wat heb je mooie spullen....
groetjes.

Jessie zei

Wat geweldig mooi is je kamertje geworden, zie dat de koffie is in geschut, ik kom eraan!

Steekjes en Stygn zei

Wat heerlijk zo'n opgeruimde werkkamer waar je alles weer kunt vinden en ineens weer weet wat je hebt. Genit er van en borduur en naai ze daar in dat leuke stoeltje.
Kram
Anje

Jeanny zei

Heerlijke werkkamer is het geworden. Hier kun je genieten van alle moois!

Noa Tonnis zei

Nou zo n kamer wil ik ook wel hihi keurig heb je het allemaal
heel overzichtelijk geniet ervan

Wietskes Quilts zei

Het is echt een kompleet atelier Joke, echt prachtig.
Nu maar lekker genieten van rust en ruimte om je heen.
liefs
Wietske

Simonne Valenberghs zei

Waaw wat een super plekje heb je daar , om jalours op te worden daar droom ik ook van en ik kom dan ook graag op de koffie ik zal gebak mee brengen ;;;schol
Groetjes van Simonne

Rian, zei

Wauw! heerlijk! Krijg je vanzelf weer zin om iets te maken van al die voorraad. Wat kun je toch veel wegstouwen he, als je het goed indeelt.
Veel plezier in je fijne kamer!!
Liefs,
Rian

Gera zei

Wat een heerlijke kamer Joke.
Wat zul je daar met plezier werken! En dan ook nog uitzicht op sneeuw!

Groetjes, Gera

Guusje, zei

Wat een prachtige kamer heb je nu en heel opgeruimd en overzichtelijk. hier zul je met veel plezier in werken.

Willy zei

hej JoKe, wat een prachtige werkplek is het geworden. Fijn dat het nu helemaal naar je zin is. Lieve groet,

Rini zei



In één woord : GEWELDIG !!!!!

Om jaloers op te worden ! Maar dat ben ik niet , want ik gun het je van harte !

De winters zijn lang en dan is het heerlijk om zoiets te hebben !

Heel veel fijne uren op je warm aandoende atelier gewenst ! Rini.

zenuwpees zei

Je hobbykamer is heel mooi zo alles netjes gerangeerd Marie-Claire