woensdag 13 januari 2016

Jaren geleden heb ik deze AA voor

Quibi gemaakt...........

Ik wou hem ooit eens voor mijzelf maken, totdat ik dacht! Waarom zou ik hem niet gaan borduren!
en daar ben ik dus nu mee bezig!!!

en arme Angus!!!!!!!!!! wat is hij aan het doen!!!!!!!!!!!!!
Ja proberen ons sneeuw vrij te krijgen, hij is nu elke dag daar 3 uur mee bezig, soms 2 maal per dag................

Arme swiffie staat te bibberen van de kou!!!!!!! ben blij dat ik er niet uit hoef.


Plus dat ik nog steeds bezig ben met het huis.. Gisteren kreeg ik de gordijntjes uit Holland, waar Mia voor heeft gezorgd, dus nu is mijn huis een geheel, en niemand heeft van zulke gordijntjes, dus ben uniek in Zweden!

Plus dat de bijkeuken nu klaar is, we moeten alleen nog schilderen, maar dat komt van de zomer wel , want dan gaat Jan verder met het huis.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

12 opmerkingen:

  1. Ik zou ook lekker binnen blijven! Kan Angus de sneeuw niet gewoon laten liggen? Je hoeft er toch niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan er niets aan doen maar ik vind die witte wereld wel prachtig om te zien maar kan mij heel goed voorstellen dat het ook een groot probleem kan worden.
    Arme Agnus want het is toch wel heel veel werk iedere dag sneeuw ruimen.
    Het borduurwerk wordt prachtig en het is niet te hopen dat de Hollandse gordijntjes in Zweden hot gaan worden want dan kun je daarvoor nog een winkeltje beginnen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dagen toch om met je hobby bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig werk ben je aan het maken. En arme jullie al die sneeuw. Je huis wordt prachtig zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou niks voor mij zijn, die sneeuw. Voor een paar dagen vind ik het wel leuk.
    Ja die AA kan ik me nog goed herinneren, leuk dat je het nu met een andere techniek gaat maken. Je hoeft ook niet altijd het wiel opnieuw uit te vinden. Soms ligt een oplossing dichterbij dan je denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh ik sluit mij maar aan bij bovenstaande dames.
    Leuk dat jij echte Hollandse gordijntjes hebt. Ik heb begrepen dat wij daar inderdaad uniek in zijn ;)

    groetjes, (je huis ziet er keurig uit!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou dolgraag een tijdje in die sneeuw rondploeteren. Die prachtig witte wereld en die lekkere frisse kou.
    Kan me wel goed voorstellen dat jij graag binnen zit te borduren. Als je er woont is het toch anders.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een weer bij jullie, blijf maar lekker binnen handwerken.
    Je keuken en bijkeuken zien er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uniek was je al hoor! Maar nu nog meer. Leuk idee dat je die AA borduurt. Is er ook een mooi patroontje voor.
    Nou, jullie hoeven je allebei niet te vervelen. Wij verwachten hier nu een beetje winterse neerslag, dus Chago heeft vanochtend de winterbanden onder de auto gezet. Andere jaren doet hij dat al in november!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bbbrrr voor mij ook allemaal te koud. Maar wees eerlijk het ziet er wel mooi uit. Hier donker en regen. Leuk een kijkje in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb jij een mooie keuken.En wat hebben jullie veel sneeuw. Ik haat sneeuw.Ik loop en fiets heel graag en dat gaat niet met sneeuw.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sneeuw is prima als je lekker binnen kunt blijven maar ik heb er helemaal niks mee. Prachtige plaatjes, helemaal waar. En daar stopt het voor mij. Arme Angus. Hij heeft er een dagtaak aan. Nee dan geef mij maar stofjes in mijn handen ipv een sneeuw schuiver.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita