woensdag 27 januari 2016

Even laten weten

de komende weken zullen jullie weinig van me zien, we gaan verder met verbouwen, zou tot het voorjaar wachten maar Jan heeft nu tijd, en dan moet je hem ook meteen boeken.

Dit houdt dus in ;dat de volgende dagen ik alles om moet gaan bergen, dus als ik even tijd over heb wil ik dan gebruiken om te handwerken, (maar dat snappen jullie wel)


Deze top heb ik gisteren in elkaar gezet, dat word weer een "sweetdream quilt"! Weet alleen nog niet, hoe ik hem door ga quilten! ik vind dat altijd een moeilijke beslissing! Toppen maken ben ik goed in, maar afwerken hahahahahhaha

Vandaag begint de brei-club weer, dus ik heb tegen mijzelf gezegd!; je gaat dan ben je er tenminste even uit!!! hahahaha

We zitten op het moment in de dooi, van de -25 naar de +5  nee, winter is het nog steeds niet,

Fijne dag allemaal groetjes Joke

17 opmerkingen:

Anita zei

Sterkte met je verbouwing, altijd vervelend die rommel, maar daarna geniet je weer met volle teugen.
Fijn voor je dat het niet zo'n echte winter is. Dan heb je er ook geen last van. Hier hetzelfde laken en pak, wel stormt het hier weer vreselijk.

Jessie zei

Sterkte met de volgende verbouwing, ik zou er ook tussen uit glippen.
Hier is de winter ook weer weg, was maar een paar dagen.
Afgelopen maandag was het hier 16 graden, de narcissen staan al te bloeien op het balkon!

chrisje zei

Veel succes met de verbouwingen. Wij zijn ook nog steeds bezig, maat het begint op zijn einde te lopen.
Weeral een prachtige quilt.

Groetjes, Christel

Steekjes en Stygn zei

Fijn dat je iemand hebt die kan helpen. Altijd even vervelend als er gewerkt wordt maar daarna is het genieten. En je verbouwing is klaar als het weer beter wordt. Sterkte.
Kram
Anje

tiny zei

Sterkte met het verbouwen, het moet toch eerst een zootje worden voor het weer mooi wordt. Denk dat er meer dames zijn die om een top te maken de hand niet omdraaien maar dan.......ik ben er ook een van.
Succes groetjes Tiny

feltfree på Åsly zei

Wat fijn dat je al zo onverwacht snel aan de slag kunt. Succes Groetjes uit Noorwegen

Hannie de Beer zei

Een leuke top alweer, Is altijd even bekijken, hoe je gaat quilten!

Annie Kingma.Bonnema zei

Succes met het verbouwen, even door de rommel,
en is straks in de zomer alles klaar.
Ja het afmaken van de top is het meeste werk,
wel het leukste vind ik
Groetnis Annie

Tony zei

Hoi Joke.Bij verbouwen heb je altijd zo'n rommel.Maar je hebt gelijk dat je het nu doet.Bij je quilt kan ik je niet raden. Ik vind met de hand quilten het mooiste. Maar dat is een hoop werk.Maar een grote quilt met de machine lijkt me ook moeilijk. Ik ben benieuwd wat je gaat breien. Groeten Tony

Hans Hegeman zei

!!! Succes met de verbouwing !!!

Simonne Valenberghs zei

Niet leuk verbouwen:maar daarna genieten van het geleverde werk.
Groetjes Simonne

Paula zei

Succes met de verbouwing, Amsterdammers moet je in ere houden.

Lida zei

Sterkte met de verbouwing en wat een leuke top is het geworden! Knuffel
Lida

Chris zei

Dat vind ik ook altijd een dilemma, hoe ik iets wil gaan doorquilten. Toch kom je altijd weer uit.
Fijn dat Jan aan de bak kan! Voor jullie nog even doorbijten en dan is alles naar jullie zin.
Dagdag, knuf!

Janny de Roo zei

Ziet er weer mooi en netjes uit. Even laten bezinken, hoe je dat gaat doorquilten. Sterkte met de verbouwing verder, dertig graden verschil is wel heel veel en dat zegt ook nog dat het geen winter is........!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Laat maar zien hoe het is geworden. Ben je nog aan het sneeuwvereven en eco verven geweest toen er wel sneeuw was. Ik heb het moeten doen met ijs uit onze vijver, sneeuwen wil het hier niet.

zenuwpees zei

De top is heel mooi