woensdag 6 januari 2016

-20 en de wereld is wit......................

en poes is kwaad op ons, want die denkt dat wij dit weer besteld hebben!!!!!!! en zo brengt hij de dag door, boven op de kachel....Hij wil naar buiten, maar als we de deur open doen voor hem, springt hij meteen terug op zijn plekje , en je hoort hem denken, bekijk het maar...................

 Vertelde  aan Janny, dat het me aan energie en inspiratie ontbrak, en die stuurde  me meteen een blik vol inspiratie  , heb hem op tafel neergezet, opende het! en kreeg meteen energie.................

Kreeg het blaadje van Lidle; waar dit in stond..............( het is deze week)

een schoenenrek, en wat is dat handig, ik heb altijd overal kleinen prulletjes liggen, en dat blijft liggen totdat het een grote stapel word, ...................

Langzamerhand komt het huis aan kant, zal eerdaags even foto´s maken.

Ook hadden we weer bezoek van een uil.


Fijne dag allemaal groetjes Joke


11 opmerkingen:

  1. Wil je dat blik eens naar hier sturen ik kan het ook wel gebruiken haha maar die -20 mag je houden .
    Groetjes uit de regenachtige kempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie witte wereld Joke, maar ik ben toch wel blij dat het hier niet zo kous is.
    Sterkte en liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inspiratie heb ik genoeg, kijk eens of je een blik vind met VEEL energie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien een webshop met ook blikjes TIJD in de collectie? Dan heb je een perfect aanbod 😄 Wat een mooie foto van de uil, schitterend!
    Ik vind je lieve autootje wel zielig met zijn witte muts.... Krijgt hij misschien ook nog een mooi afdakje om onder te schuilen?
    Voorzichtig aan....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo min 20 dat is niet mis. het is prachtig om te zien maar kan mij voorstellen dat je er niet blij mee bent.
    Zorg je wel goed voor jou rode wonder want die heeft het zo te zien ook wel erg koud.
    I hoop voor jou dat het niet al te lang gaat duren maar tot die tijd is het heerlijk om bij de kachel te zitten handwerken en naar die prachtige dieren te kijken die jullie verrassen met hun komst.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the inspiration can. I need some of that as well. Okay, I have had enough snow and cold weather. Spring cannot come soon enough. Please tell Angus the owl picture is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk warm plekje heeft je kat zo! Hier de derde dag ijzel, en we zijn het met z'n allen zat.. Maar ik geloof dat het hier warmwater gaat regenen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier is het ook lekker koud. De sneeuw geeft wel een prachtplaatje op de foto. De honden liggen ook graag te puffen voor de kachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is wel een heel groot schoenen rek , het lijkt wel een kast.
    Veel plezier er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi wit tapijt kan het goed geloven dat de poes niet buiten wil ,ze weet waar het goed is .Mooie foto van de uil wij hadden een groene kerst en dat vind ik wel spijtig .Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende foto's! Ik ben op het moment niet zo met foto's bezig. Het was erg glibberig (code rood) begin vorige week, dus meest binnen met mijn quiltjes. Ook weer goed om mee bezig te zijn . in maart ga ik naar Texel en dan moet er natuurlijk wel wat klaar zijn om mee te nemen. Zoals het nu lijkt gaat dat goedkomen!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita