dinsdag 8 december 2015

Zo weer 2 borduurwerken af

Rice Stitch

Huck
Jullie zullen wel gemerkt hebben, dat ik van lijn af ben, ben erg moe, en we zijn druk in de verbouwing, dus van handwerken komt weinig, en zit bijna of niet meer achter de computer.

Maar denk wel aan jullie, af en toe, ben ik even een snelle stille lezer, maar denk wel aan jullie.

Deze maand, doe ik het even rustig aan, totdat het huis aan kant is, en dan in 2016, gaan we weer normaal draaien.

Fijne dag allemaal liefs vanuit Zweden


19 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Doe rustig aan Joke, wij willen jou in het nieuwe jaar ook nog kunnen meemaken en je mooie werkstukken zien. Sterkte met de verbouwing!

Lida zei

Je bent niet de enige die minder blogt en je hebt ook een heel goede reden! Maar wat een mooie ingelijste werken zijn het geworden! Neem je rust en geniet van de nieuwe dingen in je huis! Knuffel
Lida

Mary zei

These are beautiful. As always your needlework is amazing.
What are your rebuilding? It sounds busy. I hope you are having a good week.
Hugs from Illinois.

Tilly zei

Wat een mooie borduurwerken.rustig aan maar.groetjes Tilly

Jeanneke zei

Prachtige borduurwerken heb je weer gemaakt, Joke! Vooral die rice stitch vind ik mooi, en die kleuren....
Ik wens je een heel goede decembermaand, doe vooral rustig aan, bloggen kan altijd nog/weer!
Groetjes,

Jeanneke.

Tony zei

Hallo Joke. Ik had je al gemist. De borduurwerken zijn mooi en doe maar rustig aan Hele fijne dagen. Tony

Petra zei

het ziet er allebei PRACHTIG uit Joke..
groetjes en sterkte gewenst !

Paula zei

Je bent wel van lijn af maar je handen staan niet stil. Sterkt met je huis,straks veel plezier van. Mooie borduur werken.

Wilma Kuin zei

Doe het rustig aan meis,...
tot gauw!!
;o)

Hannie de Beer zei

Fraaie werken weer! Maar doe echt even rustig aan !

Gerlily zei

Prachtig Joke. Sterkte met de verbouwing.

Marjan zei

Schitterende borduurwerken, Joke! Sterkte met alle drukte!

Janny de Roo zei

helemaal goed hoor....IK doe met je mee.....gaat goed met mij overigens....!

marga zei

Ik hoop voor jou dat alles wordt zo als je het graag wilt hebben. Verbouwen kost toch meer energie dan je denkt.
Ik weet er alles van maar als het eind resultaat goed is kun je er ook volop van genieten.
Groeten
Marga

quiltlodge gerda zei

Groot gelijk hoor. Soms moet je gewoon even een pas op de plaats maken en kiezen voor wat dan net belangrijkste is. Prachtige borduurwerken trouwens! Groetjes

feltfree på Åsly zei

Mooie borduurwerken zijn dat.

ORANGE s zei

A very Merry Christmas and a happy and creative 2016! Sunny greetings from New Orleans, Alice

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

zo in gelijst ziet het mooi uit. Bedankt nog voor je kaart. Komt bij de verzameling mooi werk van anderen.

zenuwpees zei

Je borduurwerken zijn heel mooi Marie-Claire