vrijdag 9 oktober 2015

Weer een week om

Dit is een week van veel opruimen, alles uitzoeken, samplers maken voor de quiltclub, gisteravond, het thema was log-cabin.....Was heel gezellig, en we zijn weer ge- interviewed door de lokale krant.
Kranten bericht, van ons treffen afgelopen donderdagavond.


alle kaarten voor Växbo zijn nu klaar

en van dit heb ik en kussen gemaakt
Kreeg een telefoontje of ik weer mee wou doen, met de kunstronden in Söderhamn, einden van deze maand, dus ja gezegd.
dus meteen deze week, randje pw 2014 afgemaakt
Woensdag :naar de brei-club geweest,  en daar is een stukje over me geschreven, voor het ziekenhuis, Margit had daar 2 quilts afgeleverd, en dat is met liefde ontvangen, en heb nu meteen een outlet, waar mijn droomdekens naar toe gaat.

Morgen weer de borduurclub, en hopelijk maandag Jan de timmerman! hij zei dat hij voor 95% zeker zou komen ! nu die 5% nog! die zijn het belangrijkste! wil mijn kamer weer terug.

Alles wat er in terug kon staat nu! maar nu de rest nog.

Ik wens iedereen een heel fijn weekeinden toe

Groetjes Joke



13 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Leuke dingen die je hebt gemaakt. Fijn dat je werk daar zo gewaardeerd wordt.
Ik hoop voor je dat Jan de timmerman nog niet al te veel aangepast is aan het Scandinavische leven, want..... Succes maandag en een fijn weekend

Wietskes Quilts zei

Tjonge jonge wat ben jij lekker actief.
Goed van je hoor.
liefs
Wietske

Chris zei

Leuk allemaal Joke. En wat fijn dat je nu een adres hebt voor je droomdekens.
Maandag moet Jan komen hoor!! Fijn weekend.

marga zei

Heerlijk om te lezen.
Fijne weekend.
Marga

Guusje, zei

Je hebt weer veel moois laten zien en wat leuk dat je een adres hebt voor je droonmdekens. Ik duim voor je dat Jan maamdag komt. Fijn weekeinde.

Wilma Kuin zei

Je laat weer veel moois zien
Fijn weekend...

Rein zei

Prachtige kussens!

Bezig Plus zei

Zo leuk Joke dat je werk zo in de smaak valt en aandacht krijgt..... Meis, wat maak je toch veel moois.... de kussens zijn prachtig, er is ook zoveel met Log-Cabin te variëren!
Herfstige steekjesgroetjes van huis tot huis, Anje.

Annie Kingma.Bonnema zei

Je laat weer mooi werk zien, de kussen echt gezellig.
Druk bezig, enik hoop voor je dat de timmerman komt.
Groetnis Annie

Jessie zei

Je hebt het wel druk,hopelijk komt je timmerman nu opdagen.Niet leuk als je er zolang op moet wachten.

Corrie Wittebrood zei

Je bent een druk bazinnetje hoor, heerlijk zo actief te zijn.
Er komt alleen maar moois uit je handen en dat is zo inspirerend voor anderen.
Wat een superhandige wolopwinder heb je, lijkt me leuk om te doen.

Tony zei

Hallo Joke. Je bent weer lekker bezig. Je wordt nog beroemd. Groetjes Tony

zenuwpees zei

Je hebt echt gouden vingers altijd zo prachtige handwerken groetjes Marie-Claire