zaterdag 17 oktober 2015

Voorlopig ben ik er nog niet maar zo is het geworden

Wat een super werker is Jan, hij dacht met me mee! en dat had ik net nodig,  maar ja wat verwacht je ook anders van een Amsterdamer, en we kwamen er achter dat er op de zelfde lagere school hebben gezeten, alleen hij 7 Jaar later! en we kenden veel dezelfde mensen

Zio ziet mijn kamer er nu uit, maar ben nog druk bezig met het inruimen, dat zal nog wel even duren, want elke keer denk ik ! misschien zo beter! maar dan hebben jullie even een idee hoe het eruit ziet.

ik heb nu een zit hoekje, en mijn 2 naaimachines staan naast elkaar, alleen Jan moet nog een snijtafel creeeren, die gaat tegen de kast aan, en als ik hem dan niet nodig heb, kan ik hem opklappen.

Links boven de haard heeft Jan de ombouw weg gehaald, en daar komt volgend jaar een nieuwe houtkachel en dan gaat die hele stenen ombouw er weg
en zo ziet het er nu uit, want een licht hebben we!


Dit was eerst de slaapkamer een dode hoek
nu over de hele wand schuifdeuren, en wat een ruimte

meteen eens al mijn kleren kunnen ophangen! wist niet eens dat ik dat allemaal had! heb nog een kast ernaast, niet zo diep hoor, grinnik
zo zag mijn hal er eerst uit
en zo nu,
En dan komt Jan eerdaags de keuken doen, een nieuw werkblad, en tegels, dus voorlopig zien jullie me nog even niet, want ik ben zo moe, dat als ik niet oppas ik instort, dus even 10 stappen achteruit!

Ik wens iedereen een heel fijn weekeinden toe groetjes Joke

23 opmerkingen:

Jessie zei

Het ziet er al heel goed uit, je kamertje lijkt een winkel.
Het hele huis is nu aan de beurt, straks kan je ervan genieten!

Hannie de Beer zei

Een echte metamorfose. Wordt helemaal geweldig! Maar pas goed op jezelf!

feltfree på Åsly zei

Wauw een heel nieuw huis. Das echt genieten. Je bent bij jezelf op visite de eerste dagen. Succes en rust goed uit.'
Frederika

tiny zei

Kalm aan meissie, maar het ziet er prachtig uit. Geniet ervan en fijn weekend Tiny

Tony zei

Hallo Joke. Het ziet er prachtig uit.Ik durf geen foto van mijn kamer te publiceren maar ik ga eerdaags ook aan het werk.Groetjes Tony

Irene Pieters zei

Dat is wel een intensief weekje geweest! Maar, wat een resultaat.. Zo licht, zo ruim... Nu kun je lekker relaxen en doordenken over verdere plannen... Leuk, hoor!

Wietskes Quilts zei

Helemaal geweldig, Jij gaat genieten deze lange winter.
Super Joke!!!!

Lida zei

Wat wordt het lekker licht en heerlijk al die kastruimte, geniet maar gezellig met die Amsterdammer over de vloer! Knuffel
Lida

Paula zei

Fijn dat je iemand gevonden hebt die al die klussen voor je kan doen. Want van het een komt het ander. Wij hebben in de slaapkamer ook schuifdeurkasten. Ideaal. Het is fijn dat hij mee denkt. En dat hij dan ook alles kan maken. Amstersammers zijn goed.

Gerlily zei

Ziet er super uit Joke. Geniet straks lekker van alles als de boel weer glad is. Fijn weekend verder.

Simonne Valenberghs zei

Dat ziet er super uit ,en wat een mooie werkkamer.

Annelies zei

Wat een veranderingen ! Veel sterkte met de rest van de verbouwing.

conny's quilts zei

Zo dat zijn flinke veranderingen, mooi hoor!

carina zei

Ik hou van voor en na fotos! Mooi grworden hoor. Ja stof en opruimen neemt energie maar na wat uitrusten kan je er ook weer van genieten.
Heerlijk

Corina zei

wow je huis wordt flink onder handen genomen - mooi hoor!

Ans zei

Wat een metamorfose, geweldig opgeknapt, vooral je hobbykamer!

Miriam zei

De "make over" van diverse ruimtes ziet er goed uit. Nu is het opruimen en herordenen natuurlijk veel werk voor jou, maar ik hoop dat je er straks van kunt genieten.

mieke zei

Waaaauw, een snelle werker , die Jan.
Goed hoor , lekker genieten van je ' nieuwe ' huis.

Chris zei

Tjonge, wat een verschillen! Licht en ruimte, heerlijk hoor. En wat leuk dat Jan een echte Amsterdammer is en jullie op dezelfde lagere school zaten! Dan heb je wél wat om over te praten.
Wat staat er op de foto van jouw zitje op je kamer, onder op het raam?
Fijne dag!

Willeke zei

Hartstikke mooi geworden joh!
Zo kun je er weer een tijdje tegen en die kledingkast.....WAUW!
Heel veel plezier er mee Meis!
groetjes,

marijna zei

Dat ziet er mooi uit Joke! Wat licht nu alles. Blijf wel op jezelf passen hoor.

zenuwpees zei

De veranderingen zijn supeeeeeeeeer je zal meer op je gemak zijn groetjes uit Belgie Marie-Claire

Janny de Roo zei

Bouwen en verbouwen kost energie, maar gaat echt mooi worden hoor Joke. Pas op jezelf he...?