maandag 5 oktober 2015

Nog een tip!

Ooit heb ik eens een wol opwinder gekocht van een paar Euro! dacht wat moet ik er eigenlijk mee, toen ik er mee thuis kwam en het verdween in een kast, totdat ik het van de week weer vond, en ik op een idee kwam.
Ik had in de loop der tijd aardig wat garens verzameld, en daar is dit ding dus goed voor! en gebruik het nu ook voor bv. mijn anderen garens, om die op bobbins te zetten, Erg handig dus.
Een paar uur later zag het er dus zo uit,
en zo deel ik nu mijn kasten in! de doos met garen staat nu bij de boeken, waar dit bij hoort, hoef ik niet meer te zoeken.
en zo gaat dat gebeuren met al mijn garens, dit zijn dozen met wol garens, en daar horen deze boeken bij....

En zo blijft een mens bezig, krijg er langer hoe meer lol in!, Nu maar hopen dat Jan de Timmerman , maandag kan komen, dan hoop ik over 2 weken weer in mijn kamer te kunnen, en laat dan de winter maar komen!

Fijne dag allemaal en tot de volgende tip..................

En dames hebben jullie tips, laat me dat dan even weten,

Groetjes en allemaal een hele fijne dag


16 opmerkingen:

Gerlily zei

Dat is met recht: opgeruimd staat netjes!

Janny de Roo zei

Dat scheelt een hoop gezoek en ruimte !

Berkeboom zei

Het is wel eens goed als je op gaat ruimen. Soms moet je zo zoeken en nu krijg je overzicht en je vind nog eens wat. Groetjes Gré

Hannie de Beer zei

Gossie, wat netjes, kan ik je niet eens inhuren ?

Anny zei

Wat keurig!

Wietskes Quilts zei

Wat een heerlijk overzicht!!!

Linda zei

Beautiful and nicely organized! :)

feltfree på Åsly zei

Lekker overzichtelijk

Lida zei

Nee hoor geen tips, want je bent volgens mijn bescheiden mening prima bezig! Knuffel
Lida

Carolien zei

Dag Joke,

Wat wordt het netjes én handig!

Groetjes, Carolien

tiny zei

Wat wordt het netjes bij jou....... nu maar hopen dat Jan komt en je helemaal tip top zit. Groeten Tiny

marga zei

Dat kan ook wel eens heel erg leuk zijn om alles wat je hebt en waar je mee bezig bent netjes op te ruimen.
Groeten
Marga

Jessie zei

Wow, dat ziet er heel goed uit, zo te zien heb je ook een aardig voorraadje opgebouwd!

Marjan zei

Reuze praktisch allemaal, Joke! Schitterend!

Tony zei

Hoi Joke. Het ziet er prima uit. Ik ben nog niet zo ver maar dat komt nog wel, hoop ik.Groetjes Tony

Chris zei

Dat is een aparte wolwinder zeg. Ik heb er ook ooit een gehad, bij de breimachine, maar die zag er toch heel anders uit. Ik heb niet helemaal een voorstelling er bij hoe je er mee werkt, maar het resultaat mag er zijn. Lekker hè, alles opgeruimd!