zondag 4 oktober 2015

Elke keer als ik klaar met een taak in mijn kamer

zal ik jullie laten zien, hoe het eruit gaat zien, totdat mijn kamer klaar is, en misschien dat ik jullie zo wat tips kan geven! en hebben jullie een goede tip voor mij! schrijf me dat dan even, want we zijn vezamelaars , of het garen bandjes of stofjes zijn!een perfecte oplossing om alles op te bergen hebben we niet!
Dit is mijn zithoekje geworden, achter me heb ik alle dingetjes, die me ooit eens opgestuurd zijn,en mij  dierbaar zijn,  een plaatsje gegeven zodat er vaak naar kan kijken.

Ik heb al mijn AA en handgemaakte kaarten in  ringbanden gedaan, en bekleed

overal kwam ik nog handgemaakte kerstcadeautjes tegen

en veel handgemaakte kaarten, en die zitten nu allemaal in een doos, ik gooi nooit wat weg alles wat mij dierbaar is, blijft bewaard!
Hier ga ik nog meer stangen tussen zetten, zodat er wat kleiner klossen opkunnen.
een letterbak gebruik ik om kralen etc in te doen,
heb al mijn garens ,nu in dozen,
en dit is een TIP! bij de bouwmarkt  koop ik deze dozen, daar gaat veel meer in, en is veel goedkoper.

ook mijn borduurgarens zitten nu in dozen, maar ik vind deze erg onhandig, want er zitten stokjes in waar je je klosjes overheen doet, maar de grote passen daar niet in!

dus ik koop nu opberg dozen, gaat net zo goed en veel goedkoper.
kruiden potjes gebruik ik , om mijn naalden in te doen, zet de maat erop, zodat ik nooit meer mis kan grijpen

Tot gauw allemaal , en kijk uit naar jullie tips, alles welkom.

Groetjes Joke

12 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat heb je een geweldige hobbykamer. En wat een handige tips. Dank je wel. Ik hoop dat je snel de wand krijgt met de kasten.

Corina zei

Wat een fijne plek voor je hobby, en leuk om te zien hoe je zaken organiseert, daar zitten nuttige tips tussen!

Else zei

Heerlijke kamer en zo georganiseerd!! Fijne steekjes zwaaizwaai

Chris zei

Wat een goed idee van die kruidenpotjes!! Zag trouwens een bekend katje voorbij komen!!
Je bent reuze geordend hoor, hartstikke goed!

feltfree på Åsly zei

Zo wat heerlijk om het zo geordend te hebben. Kan ik een voorbeeld aan nemen. Wie weet.

Mary zei

What a wonderful arrangement and organization of your room. I love how you have it all set up. It appears you have been one very busy lady.
It is great too that you have started a group to meet monthly to embroider.
It has been a very busy summer. Fall seems to be coming. Have a lovely weekend enjoying your new room.

Bezig Plus zei

Wat ben je goed bezig en hoe heerlijk als je straks alles bij de hand hebt.... Je bent een voorbeeld!
Herfstige steekjesgroetjes van huis tot huis

Hilda zei

Wat ziet het opgeruimd bij jou er uit. Bij mij ziet het regelmatig eruit of een bom ontploft is. Ik sta er van te kijken hoe snel ik dat weer voor elkaar krijg. Elke keer denk ik nu houd ik het netjes. Tot nu toe is het mij dat steeds niet gelukt.

Hannie de Beer zei

Wat geweldig en efficiënt zoals je dit allemaal hebt opgeborgen, super gewoon!

mieke zei

Ha, je bent al lekker bezig geweest.
Succes, grtjs Mieke

Birgitte aka Bietje zei

Die tip van de kruidenpotjes is super, die kende ik nog niet. Dankjewel.
En het staat ook nog supergezellig ook nog.

Gert zei

Wat ben je heerlijk aan het opruimen Joke, en wat een handige tips laat je ons zien. Ook dat hoort bij onze hobby: door de jaren heen verzamelen we heel wat spullen, en dan hoopt het soms wel eens teveel op. Geniet lekker van dit proces, wie weet wat je nog allemaal tegenkomt.