dinsdag 22 september 2015

Weer een project af!

Dit is Huck, wat ik heb geborduurd,  op Zweeds gordijn linnen, uit de linnenweverij van Växbo
Dit is het linnen waar ik op heb gewerkt, je an zien hoe fijn het is van draad!
Ik ben al een weekje terug, maar houdt me even rustig.

Jullie zien me wel wel weer verschijnen.

 Zaterdag ben ik uitnodigt , voor een kleine tentoonstelling en te komen praten over mijn werk.

Ben gestart met een quiltclubje , 1 maal per maand, en een borduurclubje, 2 maal per maand, om zo onder de mensen te komen, en zo in contact te treden met wat mensen , want de winter kan erg lang en eenzaam zijn!

Fijne dag allemaal groetjes Joke


20 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Schitterend!Lijkt me erg moeilijk om te doen? Zeker op handgeweven linnen.
Fraai hoor ook de kleuren.

Lida zei

Het is echt een schitterende lap geworden, mooi en uniek! Knuffel
Lida

Bezig Plus zei

Lijkt wel geweven..... echt mooi!
Veel succes Joke met wat je gaat ondernemen allemaal.... je maakt er vast en zeker iets heel bijzonders van!
Steekjesgroetjes van huis tot huis.....

Corrie Wittebrood zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Corrie Wittebrood zei

Typefoutje in de verwijderde reactie :-)
Wat ik wilde schrijven is dat ik het geweldig vind zoals jij je steeds verder ontwikkelt Joke.
Fiber art noem ik dit.

marga zei

Fijn weer veilig thuis en lekker bezig met weer iets mooi's
Ik hoop voor jou dat het lukt met de contacten e dat de tentoonstelling goed bezocht wordt.
Leuk toch om te kunnen vertellen over jou hobby.
Groeten
Marga

feltfree på Åsly zei

Wat een prachtlap.
Groot gelijk om wat clubjes bij elkaar te verzamelen.
Gezellig ideetjes uitwisselen, alleen is ook maar alleen.

Paula zei

Succes met de clubjes ik kan het mij voorstellen dat je er uit wilt in de winter . Dat je een doel hebt

Janny de Roo zei

Mooi hoor, doe het je niet na. Fijn dat je weer thuis bent. Heb je het leuk gehad...?

Tony zei

Hallo Joke. Fijn dat je nu meer onder de mensen komt. De lap is werkelijk prachtig.Heel veel groeten Tony

Annelies zei

Dat ziet er mooi uit ! Hartelijke groet !

foekie's fashion zei

Ben blij dat je weer terug bent in blogland. Fantastisch mooi borduurwerk. Leuk om een quiltclubje te beginnen. Groetjes van Joke

Chris zei

Wat apart, bijzonder Joke. Dat je dat allemaal goed kan zien. Het lijkt me best heel lastig, maar voor jou ....... jij bent een duizendpoot!

Marjan zei

Wat een kunstwerk, Joke! Prachtig!

mieke zei

Waaauw, apart, het lijken wel veren.Mooi.

Heel fijn, dat je een paar hobby-dagen per maand hebt.
Komen de mensen naar jou toe, of ga je zelf ergens heen ?
grtjs Mieke

Guusje, zei

Het ziet er erg mooi uit.

Hilde zei

Dit werk is heel apart, er zullen wel veel uurtjes borduren in zitten.
Groetjes

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat een fijn werk, en heel apart, zag niet eerder zo iets.
Leuk je clubjes zo in de wintermaanden
Groetnis Annie

Willy zei

Hej Joke, wat mooi geborduurd, het lijken net tere veertjes.
Je hebt je goed voorbereid op de winter.
Fijn weekend,

Willeke zei

WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!