dinsdag 25 augustus 2015

Ik zeg even dag , dag allemaal

volgende week kom ik 2 weekjes naar Nederland toe, Angus blijft thuis en gaat met Simba feest vieren .
Deze week heb ik het even druk, want heb de timmerman besteld, die mijn hele kamer om gaat gooien, zodat ik een heerlijke werkplek ga krijgen!. Wanneer het gaat gebeuren weet ik nog niet, maar voor de kerst, maar ga vast beginnen om mijn kamer leeg te halen, en alles in dozen doen, zodat als Jan komt, dat hij meteen aan de slag kan.

Plus ik ben gevraagd of ik mijn kunstkappen, door  wil! geven aan een aantal dames ,op borduur en quilt gebied, dus ben hard bezig aan de voorbereidingen. Kijk er naar uit, hoop zo ook (zelf) weer eens wat inspiratie, op te kunnen doen, en weer wat nieuwe dames te kunnen ontmoeten.

Dit gaat het worden:
We gaan veel van dit soort steken lappen maken, en daarvan uit gaan we verder met elke keer een ander thema. zoals bv:
blackwork, dat uit een running stitch bestaat ! Holbein.. plus schaduw werken etc.

Hier laat ik Huck zien op 3 vesrchillende soorten stof!, zodat de dames kunnen zien, dat 1 patroon, er heel anders uit ziet, qua stof en werk met verschillende soorten garen.

En hier  laat ik zien hoe jezelf stof kunt ontwerpen, met borduurwerk.

Heb er echt zin in, want door dit,  ga je ook weer anderen dingen ontdekken op borduurgebied.

Als ik terug kom, ga ik een nieuwe site openen, en elke keer als we iets nieuws behandeld hebben, dat zet ik dat erop, hoop dat ik jullie hierdoor kan inspireren met nieuwe dingen

Tot na de 18 september, groetjes Joke en ben vanaf 2 september bij mijn moeder bereikbaar.

18 opmerkingen:

  1. Veel plezier in ons kikkerlandje,...
    Wat een heerlijke borduurplannen heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier tijdens je vakantie in Nederland!
    Ik kijk alvast uit naar je nieuwe site ... benieuwd welke handwerktechieken er aan bod zullen komen!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie bij je mams, hopelijk is het weer je goed gezind!
    Groetjes, Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie reis naar ons landje en veel plezier bij je moeder.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier Joke, en wat een fantastische plannen
    allemaal, het is je zo gegund. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier bij je moeder en eengoed verblijf in Nederland. In welk deelvan Nederland ben je dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede reis en een fijne tijd in Nederland bij je moesje. Je zit te ver weg om even een bezoekje te plannen wie weet......???? Je borduurwerkjes zien er mooi uit wat je de dames wilt laten zien, vooral het holbein vind ik heel mooi, heb net een randje met die techniek geborduurd in het randje per week, en het was heel leuk om te doen. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om je borduurwerk met anderen re delen. Veel plezier in nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Joke, een fijne tijd in Nederland. En je weet het, als je in de buurt bent .............

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne tijd en een goede reis deze kant op.
    Ben benieuwd naar de borduurwerken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne vakantie. Ik kijk uit naar je borduurwerken.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goeie reis.
    Ik dacht dat je zelf een cursus ging volgen, maar je gaat een cursus geven !
    Leuk hoor.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede reis en veel plezier.....
    Nazomergroetjes van huis tot huis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi overzichtelijk zo Joke, die voorbeelden. Echt prachtig!
    Wat een goed idee om je kamer aan te pakken. Creeer je meer ruimte ook? Naar die inloopkast toe of anders? Fijn dat iemand dat komt doen.
    Al vast een goede reis volgende week en we spreken elkaar nog wel! Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier in Nederland en succes met de veranderingen in je handwerkkamer.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt vast een heerlijke tijd bij je moeder en wat laat je weer veel mooie en aparte dingen zien! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita