vrijdag 24 juli 2015

Woensdag kreeg ik een mail van mijn vriendin Kerstin

in Gävle, waar in stond! Joke wat een leuk artikel over jou! ben het meteen even gaan ophalen.

En klik hier dan zie je me digitaal in Gävle Dagblad

(wat alleen zo jammer is, dat ik denk dat Ingrid, in mijn gastenboek info opgedaan heeft van anderen kranten artikelen, en dingen omgedraaid heeft.bv: Ik hing in Veldhoven met mijn quilts! nee dus! dit was met mijn borduurwerk,  en nog meer van dit soort dingen, dat ik nog een quilt-club had in Söderalla, nu die is al jaren geleden ten onder gegaan, dat ik heb zitten breien voor het Rode Kruis, maar dat was dus voor Save the children)

Maar sta ook in Arbetarbladet (zie web-site, klik hier)


Op een web-site Hamrånge slöjdare

 Fijn weekeinden allemaal

7 opmerkingen:

Petra zei

wat geweldig LEUK Joke!.. een fijn weekend gewenst !

Bezig Plus zei

Wat super leuk dat jij en je werk zo in de belangstelling staan.... moet je toch wel veel voldoening geven..... Je mag er trots op zijn
..Vaak als je het vraagt mag je een publicatie eerst zien.... dan is het mogelijk nog verbeteringen aan te brengen.....
Extra complimentjes want je werk is zo bijzonder......
Steekjesgroetjes van huis tot huis Anje.

Janny de Roo zei

Ben ook blij voor jou....! Geniet maar van deze belangstelling....het is je gegund !

mieke zei

Leuk hoor , zo'n kranten artikel.
grtjs Mieke

Hermie zei

Wat leuk om jezelf zo te zien,

Guusje, zei

Wat leuk dat je in de krant staat. Mooie foto.

Monica zei

Ontzettend leuk dat jij hier zo in het zonnetje wordt gezet. Beetje minder dat ze jou niet persoonlijk hebben geïnterviewd maar oude teksten hebben overgenomen. Wie weet volgende keer beter.