zaterdag 4 juli 2015

O moeder wat is het heet ....................

dit is niet leuk meer we hebben hier temperaturen van 38 graden , maar we klagen niet, we hebben er lang op moeten wachten, maar wat doen !!!!!!!!! nee dat zit er niet in.
Toen ik in Växbo van de week was, heb ik wat linnen van Hanna gekregen, en daar ben ik op aan het experimenteren, en dit is er tot nu toe uitgekomen .......het midden is wit, en nu ga ik het laten verlopen, van grijs naar zwart....echt een werkje voor nu,

Fijn weekeinden allemaal.

Groetjes uit een warm Zweden


15 opmerkingen:

Monica zei

Oh, dus de warmte heeft ook het Noorden al bereikt. Inderdaad is niet veel doen de beste remedie. Maar de foto's van je vorige blogje laten wel een hele leuke dag zien.

Gerlily zei

Voel helemaal met je mee Joke, hier ook vreselijk die hitte. Kijk reikhalzend uit naar koelere tijden. Sterkte en veel plezier met je nieuwe project.

Lenie zei

Ooh joke het is hier ook zo vreselijk heet. Bijna niet uit te houden. Mag van mij wel minder hoor. Ook ik die niets aan handwerken. Het hoognodige in huis en dan hangen voor de blower.

Groetjes en fijn weekend
Lenie

Sabine.v zei

De warmte houdt ons binnen en dan kijk ik af en toe eens naar een blogje. Wat is dat borduurwerk mooi.. leuk om de rok van een jurkje mee te versieren. Een echte must have.
lieve groetjes

Evelyne zei

Wat een mooi borduurwerk Joke, Wat is dat voor bijzondere steek?
Ik ben benieuwd het lijkt me prachtig worden met dat idee van je!
Wat afleiding is de beste remedie tegen de warmte en dat is dit een prachtig project voor.
Groetjes,
Evelyne

Hannie de Beer zei

Ook bij jullie dus tropische temperaturen! Maar het weerhoudt je niet om weer fraai borduurwerk te maken!
Ook wij blijven maar zoveel mogelijk binnen. Maar stilzitten is niets voor ons hé.

Jessie zei

Hoi Joke, hier is het net zo heet. Voetjes hoog, ventilater aan en lekker handwerken!!!

Simonne Valenberghs zei

Hier is het ook zo heet het is geen weer om iets te doen ,de kleinkinders zitten soms in het water maar nu is het zo heet dat ze binnen moeten blijven

Gert zei

Ai, bij jullie is het dus ook al warm, hier ook... Vandaag was de start van de Tour de France in Utrecht, en ik ben een paar uurtjes gaan kijken, maar na verloop van tijd ben ik toch weer lekker naar huis gegaan. Voor de tv was het toch net iets koeler ;-)

feltfree på Åsly zei

Wat mooi gaat dat worden. je hebt toch aardig wat steekjes geprikt met die warme dagen.

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi word dit weer.
Bij ons ook warm, en doe je veel minder
Groetnis Annie

Lida zei

Ja meis, hier was het dus ook zo heet, maar om een uur of drie begon het te plenzen en nu is het gewoon donker buiten en zit ik binnen met de lamp aan! Maar komende week worden het heerlijke dagen van begin 20 graden, dus tijd genoeg om creatief en huishoudelijk bezig te zijn! Wat voor moois je nu weer aan het maken bent, echt prachtig!
Knuffel
Lida

tiny zei

Hier is het ook zo warm, mij te, maar ja we hebben het te nemen zoals het komt.,en we hebben er lang op gewacht. Doe het kaml aan en een heel fijne zondag.

Petra zei

wat PRACHTIG om te zien, Joke !

Bezig Plus zei

Wat mooi Joke, is het stopwerk? Als je het zo ziet lijkt het wel ingeweven.... prachtig! Wat ben je toch een super HandwerkSTER!
Wuif je wat koelte toe,
Steekjesgroetjes Anje.