dinsdag 14 juli 2015

Grand Marquoir d' Isabelle Harcourt-Voitier

Zaterdag avond toen ik thuis kwam, begonnen mijn handen te jeuken, van het niets doen, had niets op mijn borduurraam gespannen staan, en dat maakt me nerveus (grapje)

Nu heb ik een map vol met borduurpatronen liggen, met daarop "OOIT MAKEN" en deze lag boven op, Grand Marquoir de Isabelle Harcourt-Voitier, vond hem altijd mooi, maar wou hem niet maken zoals het originelen! nu had ik:bij Jookies, ooit eens 6 meter linnen besteld, en ja jullie snappen het al, hij gaat in de lengte, en hier zien jullie het begin! Turbonaald, is weer in volle vaart.  En nee dames ik heb niet meer uren in mijn dag! maar slapen is weer hopeloos, en hoe beter is het dan om wat te doen, !!!




Het is schitterend weer vandaag, dus daar even van gaan genieten..................

Fijne dag allemaal groetjes Joke

Ps en kijk zo ziet hij er in het 4kant uit, deze is geborduurd door Monica (link)

16 opmerkingen:

Monica zei

Oh Joke, wat een leuk idee om deze op een rol te maken. Ik heb hem ook gemaakt (niet op een rol) en dat ging als een speer, want steeds één blokje, en dan aan het volgende beginnen en weer niet kunnen stoppen.

Petra zei

érg MOOI Joke !!

Guusje, zei

Het ziet er erg mooi uit. Vervelend dat je weer niet goed kunt slapen ik weet er alles van ben herstellende van een spit met isuasch aanval. Ik hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat.

Chris zei

Hoe lang wordt hij dan Joke, als je het in de lengte borduurt? Prachtig!

foekie's fashion zei

Wat is dat weer een leuk borduurwerk. Leuk idee om hem in de lengte te maken. Veel pleZier ermee. Groetjes van Joke

Tineke Machiela zei

wat leuk om het zo op een rol te maken ..heel mooi Joke

feltfree på Åsly zei

Een mooi alfabet. Hoop dat je binnenkort beter slaapt

ria vogelzang zei

Echt prachtig, Joke! En als je dan idd niet zo snel in dromenland bent... is dit een heel goede tijdsbesteding, hoor!
En ik snap het helemaal, aangezien mijn "schaapjes tellen" soms ook niet helpt.... en wat kunnen uren dan laaaaaaaaang duren..... :(
Liefs uit Nederland, Ria.

Annelies zei

Wat een leuk idee hem op deze manier te maken. Succes !

Bezig Plus zei

Een super idee om haar in de lengte te maken.... Ziet er nu al prachtig uit.....
Steekjesgroetjes Anje.

Anny zei

Leuk idee, zo in de lengte. En.. Je werkt wel supersnel zeg.

mieke zei

Niks doen is heel erg ja , hahaha.
Dit gaat ook weer een mooie lap worden, succes.
grtjs Mieke

Jeanny zei

Zo Joke dat is leuk.
Liefs uit Sittard.

chrisje zei

Weer eens iets anders, in de lengte. Ben benieuwd.
Hoop dat je vlug weer beter kunt slapen.
Lieve groetjes

Evelyne zei

Wat een goed idee Joke, erg origineel.
Ook ik heb hem in een rechthoek geborduurd, zoals het origineel.
Super!
Groetjes,
Evelyne

Hannie de Beer zei

Ik loop wat achter zie ik, nog een laat compliment!