donderdag 25 juni 2015

Hebben jullie dat ook wel eens!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat je naar een 2dehandswinkel gaat, en dan zo blij bent met wat je hebt gekocht!!!!!! nu dat had ik vandaag, ik kwam thuis met 4 nieuwe Dalarna paardjes, dit is een van de grootste die je kan kopen , en die ik ,me normaal niet kan veroorloven.

En een schitterende bos met valse bloemen, die een beetje kleur geven van de winter in huis en een oud stukje band.

Zo we gaan van de zomer genieten, tussen de buien door, van de afgelopen dagen is het nu schitterend,mijn vriendin Monica staat morgen op de markt in Ockelbo en heb gezegd dat ik haar een paar uurtjes kom helpen.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

16 opmerkingen:

Jeanneke zei

Dat was weer een zeer geslaagde strooptocht :>)
Geniet van de zomer. En straks van de donkere dagen, dat gaat vast lukken met die mooie (nep)bloemen!
Veel plezier in Ockelbo.
Groetjes uit zomers Dokkum,

Jeanneke.

Paula zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Paula zei

Lukt het weer om wat te ondernemen? Wij hebben hier nu ook eindelijk de zomer. Ik had had het weer verwijderd. Had het niet na gelezen stonden te veel type fouten in.
Groeten uit Drenthe onze vakantie stek.

25 juni 2015 19:03

feltfree på Åsly zei

Fijn dat je weer op pad kunt. Leuke aankopen hoor. Ik wens jullie plezier en succes toe op de markt

Rini zei

Fijn dat er bij jullie toch ook nog wat zomerse dagen tussen zitten!De zomer is zo kort daar in het hoge noorden
Mooie Dalarna paardjes heb je op de kop getikt! Je bent gelukkig weer op de been zo te concluderen uit je belevenissen , fijn .Nog veel plezier toegewenst door Rini.

Wilma Kuin zei

Hoe fijn is dat om zoiets te vinden!!! Prachtige paardjes. .

Anny zei

Je hebt een hele verzameling van die paardjes hè? Wat een vondst. Fijne dag.

Bezig Plus zei

Wat een blije, geweldige buit heb je.... Fijn dat het weer bij jullie ook opknapt. Heerlijk genieten, wens je een fijne dag met Monica.
Steekjesgroetjes Anje.

marijna zei

Het blijven leuke paardjes. Maar wel kostbaar. Het was dus boffen voor jou!

Jeanny zei

Mooie vondst Joke!
Lieve groetjes

Hannie de Beer zei

lek om een vriendin mee te helpen op haar markt! Ontmoet je weer leuke mensen.
En wie weet ook weer mooie aankopen zoals deze?

Jessie zei

Bofferd, de paardjes zijn prachtig.
Geniet er morgen van!

Mary zei

Love your purchases. Have been thinking about you, and hope you are feeling fine. What a summer it has been.. Lots of rain to make everything so green and pretty. The flowers have been beautiful. Have a great day.

Kiekplaotiesenzo zei

Prachtig Joke , Geniet van je verzameling !!!

Lida zei

Ja dat gevoel ken ik! Heerlijk die kleine dingen maken een dag geweldig! Geniet van de zon, knuffel
Lida

Tony zei

Hallo Joke. Wat ik leuke grote paardjes. Groetjes Tony