zondag 19 april 2015

Gisteren was het dan zover, stond weer na vele jaren op een loppis

met een kennisje van me , Annika. En ja hoor ben weer gesnapt, toen ik wat kocht, sta weer in de lokale krant! (link)

We verzamelen over de jaren zoveel spulletjes, dat je op laatst geen plaats meer hebt voor dingen, dus nu ik swiffie heb, en haar vol kan gooien, en overal naar toe kan, dacht ik! weet je wat , ga langzamerhand beginnen met opruimen, en kijken of ik er wat voor terug kan krijgen! en nu dat is me gelukt, heb voor €70 verkocht! nu dat is voor van de zomer een overnachting, in een leuke hotelletje ergens.
 Om 11 uur gingen de deuren op, 1 uur lang volop mensen , maar daarna erg rustig, maar ach we zijn weer van wat spulletjes af.
Ik wens iedereen een hele fijn zondag toe, en als jullie de foto's van de elanden willen zien, ga dan naar mijn Zweedse site, daar staan ze allemaal op. (klik hier)

Groetjes Joke

25 opmerkingen:

Gerlily zei

Altijd leuk Joke om weer een zakcentje te verdienen en je komt mooi van al je spullen af. Fijne zondag nog.

foekie's fashion zei

Leuk he winkeltje spelen achter zo'n kraampje. Ik heb net wat overtollig spul weggebracht naar Terre-des-Hommes, die zijn er ook erg blij mee. Groetjes van Joke

Annelies zei

Gezellig om te doen. Fijne zondag !

Nina Hobbysite zei

O leuk om spulletjes te verkopen. Goed verkocht.

Willy zei

Mooie opbrengst Joke en ook leuk om eens te doen. Fijne zondag,

Petra zei

GEZELLIG zo'n snuffelmarkt (voor en achter de stand) nog een fijne zondag Joke :-) !

Jessie zei

Wat gezellig,veel succes vandaag!!!

tiny zei

Knap zoveel te verkopen, dacht dat je op bezoek ging, maar dit is ook leuk. Swiffie krijgt denk ik nog wel meer te verduren als dit zo goed gaat. Succes en fijne zondag. Tiny

Marjan zei

Gezellig, nuttig, en dan nog wat opbrengst ook! Wat wil je nog meer… Geniet er maar van! Fijne zondag verder!

mieke zei

Haha, leuk is dat.
Eerst de loppissen afstruinen en dan de gekochte spullen weer verkopen !
grtjs Mieke

Guusje, zei

Wat goed dat je zoveel hebt verkocht. En het is zo luk om te doen.

feltfree på Åsly zei

Ziet er leuk uit. je hebt groot gelijk

Hans Hegeman zei

Een loppis aan huis lijkt me geweldig :-).

Janny de Roo zei

...en wie niet waagt, die niet wint....!

Hilde zei

Ik zou daar ook eens willen snuffelen, gegarandeerd dat ik met leuke spulletjes naar huis ga...
dat was een gezellige en "nuttige" dag voor jou! Groetjes

Chris zei

Ja, dat is leuk, winkeltje spelen en er dan ook nog wat mee verdienen. En dat je toch wéér gesnapt bent!

Hannie de Beer zei

Erg leuk, om zelf wat weg te doen, en er nog wat voor krijgen ook! Ik deed het een aantal jaren geleden ook regelmatig, maar tegenwoordig geef ik het aan een kringloopwinkel die voor een goed doel, (hun kerk) doet. Brengt veel op altijd.
Voor jou ook succes !

Lida zei

Is dat die loppis waar we geslaagd zijn voor die gave quilthangers? Nu daar wil ik ook nog eens gaan neuzen, doe het nu wel met de kringloopwinkels hier! Knuffel
Lida

Mary zei

You are doing good on getting in the news lately. It is fun to see you in the newspaper. I like the idea that you have about exchanging "goods". They say, what is someones trash, becomes some one else's treasures. It is always hard to not take things home.
The pictures you are posting of Angus, photography are beautiful. I love his work.

Gera zei

Goed idee!
Was graag even komen snuffelen.

Groetjes, Gera

Mon jardin en ik zei

Moest even "bijlezen" na een tijdje niet bij mijn blogvriendinnen op bezoek te zijn geweest.
Wat heb jij een plezier van je autootje. Ik geniet met je mee. Rijden door het prachtige Zweden en dan al die leuke ontmoetingen en mooie dingen.
Goed idee om zelf maar op een rommelmarkt te gaan staan maar mijn ervaring daarmee is dat je wel wat verkoopt maar toch ook weer met nieuwe dingen thuiskomt. Wel heel erg gezellig.
Kram
Anje

marijna zei

Je eigen loppes opgezet? Mooi verdient toch.

marga zei

geweldig om te lezen er is met jou Swiffie echt een andere wereld open gegaan.
Fijn hoor.
Groeten
Marga

Hermie zei

wat fijn dat je er nu zelf op uit kunt gaan en leuke contacten op doet.

Willeke zei

Weer lekker even bijgelezen. Ben tegenwoordig zo druk met werk en oppassen dat ik er bijna niet meer aan toe kom, grinnik. Wat heerlijk te lezen dat je zo'n lol van je auto hebt.
Leuk dat je nu ook zo veel meer kunt ondernemen en je spullen kunt laten zien. Da's genieten Meis.
Hartstikke leuk!
groetjes,