dinsdag 31 maart 2015

Vandaag was ik op stap naar Gävle............

en heb Kerstin opgezocht, zei heeft een quiltwinkel in Gävle (web-site), en nu met de auto is het makkelijk om even hallo te gaan zeggen.
Had mijn werk mee genomen, want Kerstin had dit nog nooit gezien, en zei en haar schoondochter waren erg onder de druk.

Werd meteen uitgenodigd om te blijven lunchen, dus het was een heel geslaagde dag. Dank je Kerstin.

Van 3 tot 6 april  heeft Kerstin, met een 5 anderen dames in Lövstabruk deze tentoonstelling, dus ik hoop dat het mooi weer is, dan kan ik er naar toe, het is een paar honderd km rijden, want het is een schitterend omgeving, en ik zei ook tegen Angus dat als het me teveel is, ik voor een nacht een hotel neem.
En dan afgelopen zaterdag, was het weer even een loppis dag, was er al een tijdje niet geweest, en zag deze beauty staan, kon het niet laten. om hem daar achter te laten........
Jullie zullen wel gemerkt hebben, dat ik weinig aan handwerken doe, doe stukken minder,zit weinig achter de computer,  want ben na zo een dagje opstap te zijn geweest, helemaal kapot, maar heb het er voor over, want er gaat een wereld voor me open.

Fijne avond allemaal groetjes Joke

13 opmerkingen:

Irene Pieters zei

Geniet maar van je vrijheid om te kunnen gaan waar en wanneer je maar wil! Heerlijk om er op uit tetrekken en contacten te leggen in je omgeving. Die tentoonstelling lijkt me ook de moeite waard. Goed plan om dan een hotelletje te zoeken, je moet er toch een eind voor rijden en zo'n dag is ook intensief.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je kan nu weer meer op pad gaan en logisch dat het borduren wat minder is. Gewoon genieten en dat borduren komt vanzelf wel weer.
Groeten, Joke

feltfree på Åsly zei

Heerlijk om er zo even op uit te kunnen nietwaar.
Fijn dat het zo gezellig was. Je werk is ook prachtig. Mag gezien worden.
Je hebt een leuk aanwinst meegenomen van de loppis
God Påske

marga zei

Mooi Mooi wat schattig met al die geverfde bloemetjes.
En weer helemaal bij gekletst.
Groeten
Marga

Tony zei

Hallo Joke. Ik ben er weer. Geniet maar van je vrijheid. Leuke doos uit de loppis.Groeten Tony

martine zei

Wat een prachtige doos heb je gevonden.

Berna zei

Zolang het kan wel je dagjes uit blijven doen hoor!
Schattig doosje. Ik heb ook zoiets dergelijks beschilderd door een tante.

Lenie zei

Heerlijk Joke dat je nu met je auto zulke leuke winkels en mensen kan bezoeken. Geniet er van.
En wat een prachtig kistje heb je gevonden zeg.

Groetjes Lenie

Jessie zei

Prachtig kistje, dat ik ik ook niet laten staan. Fijn dat je zo van je auto geniet.

Hannie de Beer zei

Wat heerlijk toch dat je nu overal heen kunt rijden. Kost zeker veel energie, maar je krijgt er een rijkdom aan indrukken voor terug! Geniet zo lang het kan.

Hilda zei

Geniet van je uitjes. En wij genieten met je mee. Dat doosje staat bij mij veel mooier:)

Willy zei

Leuk Joke dat je zo geniet van je uitjes. En een rustdag daarna is toch ook niet erg. Mooi kistje heb je gekocht. Fijne dag,

marijna zei

Geniet van je uitstapjes. Achter de computer zitten komt wel weer. Heerlijk om zo met je autootje op pad te kunnen gaan.