woensdag 25 maart 2015

Kennen julie dat! je bent onderweg ergens naartoe en daar kom je nooit aan

 want onderweg kom je handwerk winkel tegen!

Christina en Petra
Nu dat overkwam mij gisteren, ik was op weg naar Gävle, en reed door het dorpje Bergby, en ja als je dan een handwerk winkel ziet, dan moet je stoppen.
 Daar ontmoeten ik Christina, de eigenaresse van de winkel en Petra, een vertegenwoordigester Boel&Jan (web-site) die op het moment de nieuwe collectie stoffen liet zien, om te smullen, nu kijk maar op hun site.
 Nu werd meteen van koffie voorzien en wat lekkers, en vertelde over mijn werk, dat ik natuurlijk mee had in de auto.
Toen Petra weg was,belde Christina meteen een vriendin van haar,en alle 2 waren ze weg van mijn werk.Volgende week hebben ze een bespreking, en dan gaan ze kijken wanneer ik kan komen tentoonstellen in de Hembygdsgården  van Bergby.

Ook kreeg ik een mail van Helena uit Falun, die gaat kijken of ik ergens in die omgeving mij werk kan laten zien

Op mijn weg terug naar huis, zag ik deze zwanen.
Nu denk niet dat het al voorjaar is, gisteren was het +9 en nu sneeuwt het weer, en het is goed koud.

Kom weinig toe aan handwerken, na zo een dagje stappen, ben ik kapot en heb een paar dagen nodig om bij te komen, maar het is de moeite waard, om al deze leuke mensen te ontmoeten.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

23 opmerkingen:

monne zei

Zalig toch dat je met je autotje zomaar weg kan en dan zoveel mensen ontmoet,ik wens je nog een fijne dag

Wietskes Quilts zei

Goed zo Joke, je timmert flink aan de weg. Heb je nog wel tijd om in mei naar Nederland te komen?
groetjes
Wietske

Tilly zei

Wat leuk dat je werk nu een beetje bekend gaat worden, veel succes met de tentoonstellingen. groetjes Tilly

Rian, zei

Geweldig Joke. Wat je al niet tegen kan komen zo onderweg.
"Create your own chances"... that's what you do.

Geniet ervan, en rust lekker uit!

Hannie de Beer zei

Wat geweldig toch, deze onverwachte ontmoetingen!
Zou mooi zijn om weer te kunnen exposeren. Je woont in prachtig land, vol mogelijkheden op handwerkgebied.
Succes!

Quibi zei

Wat een vrijheid heb je dan met je autootje, hè? Leuk hoor, dat je kunt gaan tentoonstellen!

Lida zei

Je gebruikt je autootje goed en wat heerlijk dat je zulke leuke mensen nu kan ontmoeten! Succes met al die tentoonstellingen, ze zullen er net zo weg van zijn als de mensen hier in Holland! Knuffel
Lida

Kiekplaotiesenzo zei

wat een heerlijke volle handwerkwinkel! en wat fijn dat ze zo enthousiast waren over je werk, dat was een toppie dag!

Birgitte aka Bietje zei

Je wordt een echte locale beroemdheid in Zweden. Hier een tentoonstelling, daar een, en dan daar nog eentje. Heerlijk voor je.

Janny de Roo zei

Ben zo blij voor je dat je zo van je "Grosse Freiheit Nummer Eins"geniet...(zo noemde mijn zoon mijn eigen autootje destijds..haha) Ik moet het nu doen met een "gezamenlijke" auto en dan heb ik wel eens spijt, dat ik de mijne heb weggedaan. Al was het (financieel) noodzakelijk. Leuk dat je weer mag meedoen met tentoonstellingen.....goed voor je ego.....!!

marijna zei

Dat is altijd leuk om onverwachts een handwerkwinkel tege te komen. Zou leuk zijn als je jouw werk zou kunnen tentoonstellen. Ben benieuwd.

Mary zei

It is wonderful that you are showing your work. It if fun to show at handcraft shoes and share with them what you do. I hope something good comes of your stop.
Spring is slowly coming. It looks like your snow is almost gone. It is same here. Hugs from Illinois.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Goed hoor al die uitstapjes en daar dan weer een tentoonstellingsmogelijkheid uit laten voortkomen. Winkel ziet er leuk uit met al die kleurtjes.

mieke zei

Leuk hoor, dat je waarschijnlijk weer een aanbieding krijgt.Genieten is dat.
De vermoeidheid neem je dan even voor lief.
2 weken geleden kreeg NYC ook weer een pak sneeuw.
grtjs Mieke

feltfree på Åsly zei

Wat leuk om zoveel positieve reacties op je werk te krijgen. Super

Willy zei

Mooi verhaal Joke. Maakt ook niets uit dat je uitstapje iets anders verliep, want zo beleef je leuke dingen en gaat het balletje rollen.
Ik heb het online-magazine doorgebladerd en dat ziet er leuk uit.
Groetjes,

marga zei

Ik zie het zo voor me. Rode auto op de straat ziet uithangbord van handwerk winkel en dan ineens BOM op de rem want
daar mag je niet zomaar aan voorbij rijden.
Leuk hoor om te lezen over jou handwerk avonturen en de dingen die nog komen gaan.
Veel succes.
Groeten
Marga

Ineke zei

Oh, wat spannend allemaal! Leuk dat ze je werk prachtig vinden!!!
Liefs, Ineke

Corina zei

Zo leuk om je handwerkavonturen te lezen!

Petra zei

wat LEUK Joke.. heel veel plezier met "alles" :-) !

Hilda zei

Wanneer je op reis gaat is de reis vaak mooier dan de einddoel.Zie hier het bewijs.

foekie's fashion zei

Wat leuk dat jij je werk kan tentoonstellen hier en daar. Je maakt ook zoveel moois en dat mag gezien worden. Heerlijk he die vrijheid met je autootje.
Groetjes van Joke

Gerlily zei

Wat leuk Joke dat je werk zo veel bekendheid begint te krijgen. Helemaal verdiend, want je maakt prachtige dingen. Fijn weekend.