vrijdag 6 februari 2015

Wie heeft ook problemen met zijn Daylight borduurframe!!!!!!!!!!

Borduren ligt bijna stil want mijn borduurframe is gebroken.... Koop je een duur ding €100 ,  en dan gebeurt je dit.

 De stand is van Day light company,


 Ben nu al een tijdje bezig, om een nieuwe koppeling te krijgen, je denkt dat snel zal gaan, de winkel waar ik hem gekocht had in Holland zou hun vertegenwoordiger opbellen, die zou dan weer in contact treden met Engeland waar deze vandaan komt, en dan ..............
maar nee vanmorgen  kreeg ik  weer een mail of ik foto¨s op kon sturen! dus ik heb het gevoel dat dit een lang proces gaan worden , ..............
Hoe lang dit gaat rekken! geen idee ik houdt jullie op de hoogte, maar ik vind het geen goed reclame!



 Ik weet niet of ik een maandagmorgen product heb! of dat meer dames hier problemen mee heeft..

Fijn weekeinden liefs Joke

13 opmerkingen:

  1. Wat zonde dat je frame kapot is. Dat is zeker geen goede reclame!
    Zelf gebruik ik een borduur ring.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was net van plan er een voor mijn verjaardag te vragen, dus dan toch maar een houten kopen! Hoop dat je snel een nieuwe koppeling krijgt, knuffel en een fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zonde Joke.. ik hoop, dat je snel en adekwaat geholpen wordt..
    ik heb zelf al 35 jaar naar volle tevredenheid deze in gebruik :-)
    http://petrashandwerken.blogspot.nl/2014/01/mijn-borduurraam.html
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik werk op de hand, zonder frame. Kan je dus niet helpen. Wat vervelend voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vervelend en ik heb niet zo'n frame dus kan ik je niet helpen. Wel heb ik een loupelamp waar ook de koppeling van kapot is gegaan, moet nog een nieuwe krijgen geen reactie op wat ik ook doe. Het nadeel bij is wel dat de winkel niet meer bestaat. Hoop dat het voor jou snel opgelost wordt. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vervelend en ik heb niet zo'n frame dus kan ik je niet helpen. Wel heb ik een loupelamp waar ook de koppeling van kapot is gegaan, moet nog een nieuwe krijgen geen reactie op wat ik ook doe. Het nadeel bij is wel dat de winkel niet meer bestaat. Hoop dat het voor jou snel opgelost wordt. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb geen borduurframe van daylight, maar wel lampen, al dan niet met loep, en dit is me bij een klemlamp overkomen én een stalamp waar je een loep in moest zetten, gewoon doormidden bij minste geringste druk. Lampen waren al een paar jaar oud, heb geen moeite gedaan in reclameren. Voor de klemlamp gebruik ik nu de klem van een andere oude schanierlamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat vervelend voor je. Ik hoop maar dat je probleem snel opgelost wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat je snel een nieuw onderdeel hebt, en wat fijn dat je zoveel plezier van je auto hebt! Heerlijk onafhankelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is erg balen, zeker als je zo graag borduurt als jij. Ik heb er geen, sinds de borduurmachine zijn intrede deed, doe ik het zelden nog met de hand. Hoop dat ze snel een oplossing hebben. Je gaat je vast niet vervelen ;-). Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend voor je, ja als er klachten zijn wordt het altijd een moeilijke boel. Hopelijk wordt het snel opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zaterdag ben ik op de handwerkbeurs in Zwolle en zal ik informeren bij Daylight die daar een stand hebben.
    Wie weet of het helpt, je hoort van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Joke,

    Ik heb een heel dure vloerlamp van de daylight shop. Die gaat helemaal scheef hangen. Geen goede service helaas; ze konden er niets aan doen. En dat voor 269 euro.....

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita