maandag 9 februari 2015

Totaal aantal mutsjes staat nu op 41

De mutsjes gaan zo snel, dat ik er weer 18 af heb.

In ieder geval hebben weer een paar kinderen een warm hoofdje in Söderhamn, en het geeft me voldoening dat ik zo weet dat ik goed kan doen voor een goed doel.

En kennen jullie deze site ..... Geef een beetje liefde door ........het is ongelooflijk, hoeveel goede doelen er in Holland zijn , en misschien spreekt er een van deze jullie aan ,om iets te maken,!!! of een kaartje naar iemand te sturen.............. 

Op haar site staat:  Maak de wereld mooier en prettiger door een beetje liefde en aandacht aan een ander door te geven.
Dat kan gratis, je maakt anderen blij en gelukkig en het geeft veel voldoening!!! 


Dit is haar web-site :Geef een beetje liefde door

Maar ga straks eerst even met Swiffie opstap, het is van de -20 naar de +6 en de zon staat hoog aan de hemel, dus daar moet ik even van genieten.

Fijne week allemaal groetjes Joke

6 opmerkingen:

Chris zei

Ha die grote breister! Vraagt Angus nooit: brei voor mij ook eens een muts? Of voor Simba, haha. Ze zijn enig hoor Joke. En wat dat liefde doorgeven betreft, het is niet moeilijk om dichtbij in vrienden en familiekring mensen te vinden aan wie je een hoop liefde kwijt kan. Soms een beetje extra.

feltfree på Åsly zei

Wat heb je er weer een tempo op. Ze zijn weer erg mooi je mutsjes. Veel plezier tijdens de tochtjes. Hier is het ook flink dooi

tiny zei

Als je straks een kindje ziet lopen kun je meteen zien dat ze een mutsje van jou op heeft. Ze zien er fleurig en vrolijk uit. Groeten Tiny

marga zei

Schattig die mutsjes. Als ik dat zo lees heb je er echt weer zin in ik zou zeggen houden zo.
Groeten
Marga

baukje zei

Oh wat erg - 20, ik moet er niet aan denken. En je mutsjes zijn weer prachtig, op naar de 100 maar weer!

mieke zei

Jeetje, wat een temperatuur verschil.
Van -20 naar +6 !!
Ik ga even op de site kijken.
groetjes.