zondag 1 februari 2015

OOOOOOOOO wat een sneeuw

Zo stond mijn auto er gisteren bij............ zo werden we vanmorgen wakker....

 nu moeten we onze auto´s uitgraven,

Zo staat Angus zijn auto er nu bij..................


er is ruim  halve meter sneeuw gevallen, Angus was vanmorgen om 8 uur buiten, en om 12 uur liep mijn arme mannetje nog te ruimen, er is niet tegen aan te werken, want het sneeuwt weer.

Dus voorlopig kom ik mijn deur niet uit, veels te gevaarlijk,ondanks dat ik winter wielen heb , maar met dit weer blijf ik lekker binnen, plus dat ik vrijdag onderuit ben gegaan, ik had een engel boven me hangen ,want ik ben ongelukkig terecht gekomen, ben helemaal bont en blauw, en het doet aardig zeer, maar gelukkig geen gebroken heup of been!

Fijne zondag allemaal groetjes Joke





19 opmerkingen:

  1. Ppppffff, bezigheidstherapie noemen ze dat volgens mij LOL.
    Er is inderdaad niet tegen op te boksen.Maar als hij niks doet, kom je het erf helemaal niet meer af.
    Succes en sterkte voor Angus, met het ruimen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk is dat voor Angus. Blijf maar lekker binnen, groetjes aan beiden Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joke,

    Oei, oei, dat is niet fijn, zo'n val! Lekker rustig aan en lekker binnen blijven ... fijne dag!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De plaatjes zijn prachtig maar ik kan mij voorstellen dat je er niet zo heel blij mee bent.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit, maar kan me voorstellen dat je denkt stop maar met sneeuwen. Wat een pech dat je gevallen bent, pas op hoor, doe het nu maar rustig aan en binnen blijven. Nog een fijne zondag Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is niet leuk, zo hard onderuit te gaan. Hopelijk herstel je snel van je bont en blauwe plekken. Wat veel sneeuw!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi al die sneeuw, maar wel lastig. Wat een mooie auto heb je. Beterschap met je blauwe plekken,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat je autootje nu even stil blijft staan. Hier is de sneeuwval niet zo groot.
    Beterschap met je blauwe plekken. Dat moet je weer overkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sneeuw ziet er leuk uit, masr is alleen fijn wanneer je op vakantie bent. En goed oppassen en niet weer vallen!! Hoop dat je snel hersteld en dat het snel gaat dooien......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je auto is meteen goed ingewijd, wat een sneeuw, ligt er hier 5 cm zijn ze al aan het klagen.
    Wat erg dat je bent gevallen, dat is ook mijn grote angst want mijn rug kan daar niet tegen.Maar ik heb spikes voor onder mijn schoenen, het helpt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sneeuw bij jullie, veel werk en ongemak.
    Blijf maar fijn binnen, handwerkjes doen
    Sterkte voor je man, al dat ruimen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig autootje!! Geweldig dat je al zoveel kilometers hebt gereden, nu maar even wachten tot de winter over is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een lading sneeuw! Jeetje wat een geluk dat je niets gebroken hebt, al doen blauwe plekken natuurlijk ook zeer, maar je hebt gelijk dat je nu binnen blijft! En het autootje loopt niet weg, want het is echt een gaaf wagentje!
    Dus tijd voor steekjes! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een sneeuw, mooi om naar te kijken. Blijf maar lekker binnen het is gelukkig goed gegaan met vallen.
    Het kriebelt natuurlijk wel om met de auto op pad te gaan. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat veel sneeuw, moet er niet aan denken.
    Wat een geluk dat je niks gebroken hebt, met zulk weer maar lekker binnen blijven.

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige auto, maar al direct ondergesneeuwd.

    veel beterschap, hopelijk verdwijnen de blauwe plekken snel. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap met je blauwe plekken en wat een sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zijn mooie sneeuwplaatjes ,maar miserie als je er door moet, en zoveel werk voor Angus .Pas maar goed op als je buiten moet dat je niet meer valt.Groetjes Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, je auto heeft wèl haar doop gehad met dat pak sneeuw!! En jij niet meer onderuit gaan hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita