woensdag 11 februari 2015

Het voorjaar zit in de lucht, de eerst bij is uitgevlogen...

Angus heeft een nieuwe speeltje voor zijn camera, en daar is hij druk mee bezig, van skiën komt niets van het is van -20 naar+7 gegaan, dus kan hij weer fotograferen.



 Ben zelf even afwezig, want ben elke dag opstap met swiffie , dus van handwerken komt niet veel, want daar ben ik veels te moe voor.

Maandag naar vrienden geweest, die ik al jaren niet had gezien, disndag met Margit , de hele dag weg geweest, vandaag naar de brei-club

Nu even 2 dagen rust , want zaterdag ga ik met een vriendin naar Stockholm.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

19 opmerkingen:

Jane in Wales zei

Prachtige fotos!
Wat leuk dat je nu zoveel kunt doen!

Chris zei

Jij bent dus al net zo'n bezig bijtje als die van de foto. Wat een prachtfoto's zeg!! Geniet maar lekker van Swiffie. Knuf van mij.

Mary zei

His photos are incredible. Looking forward to seeing more. You need to take care of yourself. Can't drive every where to see everyone all at once. :)

feltfree på Åsly zei

Wat een mooie foto. Je swiffie zorgt er straks nog voor dat je bijhpuden moet in de agenda wanneer je kunt handwerken.
Veel fijn toertjes toegewenst

Hannie de Beer zei

Wat mooi deze opnamen! Zo gedetailleerd en fraai.
Geniet van je mooie dagen en uitstapjes!

Ineke zei

Wat een geweldige fote's!!!!!!!!!!!!!

Shirley zei

Wat een top foto's! En heerlijk op stap jij, genieten!

Wietskes Quilts zei

Prachtige foto's en geniet van je autootje en van het mooie seizoen dat er weer aan komt.
groetjes
Wietske

Mon jardin en ik zei

Wat een mooie foto's. En wat heerlijk dat je er nu zo op uit kunt.
Kram
Anje

Jessie zei

Wat een prachtige foto's, je geniet duidelijk van je auto!

Birgitte aka Bietje zei

Oooh, je noemt je schattige autootje Swiffie. Ik had het niet meteen door. Hier hebben we een soort vloerwisser van het merk Swiffer. En ik schakelde daar mee. Ik zag je al op een soort bezemsteel op pad gaan. Het lieve heksje Jookje op haar eigen moderne swiffie. Ha, ha.
Sorry, maar mijn verbeelding slaat soms even op hol.

Lenie zei

Schitterende foto's joke. En je geniet lekker van swiffie.

Groetjes
Lenie

Janny de Roo zei

Veel plezier in Stockholm...!!

Paula zei

Fijn dat je kunt gaan waar je wilt, geniet er van.kost wel meer tijd,dus minder handwerktijd

Wilma Kuin zei

Prachtige foto's!! Mijn kleinzoon heeft een microscoop en een glasplaatje met bijenkop. Het is dan zo bijzonder om dit te zien!!
Zo wie zo leuk omdat mijn vader imker was,..

Carolien zei

Prachtige foto's en veel plezier in Stockholm!

Groetjes uit Nederland,
Carolien

Willy zei

Hej Joke, prachtige foto's van de eerste bij. Angus heeft een mooi speeltje en jij een fijne auto. Veel plezier met je uitjes. Lieve groetjes,

Ditty Teseling zei

Prachtige foto!! Waar is deze mee genomen? Welke lens en toestel of micro??
Groetjes uit Nederland

Rian, zei

Prachtig Joke. Nuttige diertjes, maar ik ben toch blij dat ze zo klein zijn... Moet er niet aan denken dat ze de maat van Simba zouden hebben... :)
Veel Swif-plezier!!