donderdag 5 februari 2015

Gisteren was ik naar de breiclub

en heb mijn mutsjes ingeleverd,het zijn er 23 geworden.....


Wat een vrijheid heb ik, met mijn auto, alleen hopen we wat op beter weer en wat minder sneeuw, het is nu -13,maar een strakke blauwe lucht , en heel veel sneeuw

 Het rijden gaat me goed af, in dit weer, als ik het maar rustig aan doe, en de tijd neem.

Heb nu mijn goede doel project gevonden hier in Zweden, ik ga eerdaags even met de vroedvrouwen in Söderhamn praten, wat ze zoal nodig hebben.

en zo brengt Simba nu zijn dag door, boven op de kachel, hij vind  dit weer maar niets, en kijkt ons dan ook beschuldigend aan, dat het onze schuld is dat het zo koud is


Fijne dag allemaal groetjes Joke

15 opmerkingen:

  1. Simba is een verstandige kat. Weet het beste kattenplekje in huis te vinden. Wat fijn voor je dat je nu zo uit de voeten kunt. Wat een vrijheid.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simba heeft het peste plekje uitgekozen, zou er zó bij willen zitten.
    Wat ziet dat er toch altijd leuk uit Joke, zo'n verzameling mutsjes. Geeft voldoening ook.
    Prachtig uitzicht bij jullie, dat wel. Wat lastiger natuurlijk om op stap te gaan. Maar je bent nu niet meer te stoppen, denk ik. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arme Simba, maar wel verstandig. Wat fijn dat je weer de vrijheid hebt om overal naar toe te kunnen. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simba weet het fijnste plekje wel te vinden. En wat zullen zeblij zijnet jou bij de breiclub!
    Moet je nu elke dag eerst je auto uitgraven. Of mag hij in de garage?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn er een flink aantal en zo mooi van kleur.
    Zijn ze zeker blij mee....
    Lijkt wel mooi al die sneeuw...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sneeuw is niet echt mijn ding, gelukkig krijgen wij over het algemeen dan ook niet zoveel. Vanmorgen bij het opstaan was het weer wit. Wat leuk dat je zoveel profijt van je auto hebt Joke, maar doe a.u.b. voorzichtig met die sneeuw daar. Goed dat je weer een project hebt afgerond, ze zijn heel erg leuk geworden, de mutsjes...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch wel een heerlijk uitzicht, zo veel sneeuw. En helemaal ongerept. ALS er hier al wat valt (bij ons dus niet), dan is dat binnen de kortste keren grijze pratsj. Maar ja het kan ook een ingesloten gevoel geven. Je kunt niet echt goed naar buiten, of weg, of boodschappen doen, etc.
    Dan is die kachel van Simba natuurlijk wel heerlijk. Slimme kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had een tijdje geen blogjes gelezen, dus ik loop/liep wat achter.
    Je heb een heel leuk autootje. Ben erg blij voor je. Heerlijk als je zelf overal naar toe kan. Gelukkig heb ik al jaren (bijna 50) mijn rijbewijs, dus ik weet niet beter.

    Wat goed dat je je bij die groep hebt aangesloten. En je hebt een fantastisch goed doel gevonden.
    Leuk LQoL maken. Nog meer inktvisjes, mutsjes, omslagdoekjes etc etc.. Gaat je helemaal lukken.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

    PS. Vanmorgen was het hoer wit. Gauw een paar quilts in de sneeuw gelegd. Dacht ons zwarte monster, ook wel Muts genaamd, dat ik dat speciaal voor haar had gedaan. Zat ze er heel triomfantelijk bovenop. Helaas geen foto van gemaakt, maar het was kostelijk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke mutsjes heb je gemaakt, Simba heeft een heerlijk plekje, slim!
    Heerlijk dat je nu kan rijden, even geduld de lente komt beslist!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIGE plaatjes!.. én PRACHTIGE mutsjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Ha die Simba! Groot gelijk heeft hij met dat plekje. Stoer van je hoor om meteen maar met dit weer overal naar toe te rijden. En geweldige mutsjes heb je gebreid.
    Zitten er bij jou eigenlijk ook slechts 24 uur in een etmaal? Ik kan het me bijna niet voorstellen met jouw productie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie mutsjes. Leuke kleuren. Heerlijk genieten van je auto. Rustig aan en je komt er.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie mutsjes, mooie foto's, wat een winter daar bij jullie.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een hoeveelheid mutsjes, wel erg leuk!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie mutsjes heb je gebreid, en heerlijk dat je zo kunt genieten van je autotooje en inderdaad neem de tijd je hebt toch geen haast en wie wel haast heeft gaat er maar voorbij. Simba heeft wel een heel lekker plaatsjes opgezocht. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita