woensdag 21 januari 2015

Zo weer 4 vogels af, voor mijn vogel quilt



heb nog 8 van deze patronen liggen, dus voorlopig kan ik voort

Heb deze aan elkaar gezet, en denk dat ik het zo hou, dus zonder bies.

Kreeg gisteren bericht, dat ik, mijn auto  volgende week op kan halen! nu maar hopen dat de winter weg blijft...... want we zitten er nu midden in, sneeuw en  met temp. van -10 , in het noorden was het gisteren -35..............brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

en gisteren kreeg ik mijn borduurlinnen binnen van Marscha (link) van de Quilt Ster, snel en kreeg er 3 leuke batik stofjes bij.

Ik heb bijna mijn Russische /Roemeense merklap af,  en ben alweer druk aan het denken wat zal mijn volgende project worden....................

Ben weinig op lijn, want mijn computer doet raar, dus Angus is er al een paar dagen mee bezig, om uit te zoeken wat er aan de hand is! Ik denk dat ik aan een nieuwe toe ben, maar ik hoop dat hij het net even vol houdt!

Fijne dag allemaal groetjes Joke

16 opmerkingen:

  1. Je blokken zien er super uit zo zonder bies en alweer nieuwe gemaakt die er ook weer aan kunnen. Mooi borduurband heb je en ik ben benieuwd wat er op gaat komen.Zal duimen dat je volgende week lekker kunt gaan rijden. Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig als de pc niet wil wat jij wil !
    Fijn , de auto bijna thuis.

    Ik zit me net te bedenken .... Angus heeft zó veel mooie vogel foto's.
    Die kun je ook op stof afdrukken / printen.
    Zeker als het een quilt voor jezelf is, dan is dat super leuk.

    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn behoorlijke rollen linnen maar wel heel erg mooi.
    Ben heel benieuwd hoe lang de rollen nog onbewerkt blijven liggen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je blokken mooi geworden Joke. Met die kou kan je de auto beter in de garage laten staan. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige blokken, Joke! En dat zijn fraaie rollen borduurlinnen… daar ga je vast weer veel moois mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn mooie blokken. Je hebt nog genoeg steekjes te zetten op je rollen. Je maakt ons weer nieuwsgierig
    Fijne avond Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat worden je vogelblokken mooi!

    Succes met je computer en groetjes uit Holland,

    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blokken met de vogels.
    Ik duim voor goed"rij" weer!

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je vogeltjes-blokken zien er PRACHTIG uit.. veel knutselplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk joh, die vogelpatroontjes, die maken dat quiltje echt speciaal. En aan dat pakketje kan je zien dat je je niet verveelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat wordt dat mooi met die vogeltjes Joke. Een vrolijk geheel. Leuk dat je je auto kn ophalen en dan......eindelijk aan de rit....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig hoor je vogelblokken, en wat fijn dat je auto er bijna is. Succes met je volgend project en hopelijk doet je pc dan weer wat jij wilt. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie blokken heb je gemaakt. En spannend hoor je auto. Het linnen ziet er mooi uit, ben benieuwd wat voor moois je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie blokken heb je gemaakt. En spannend hoor je auto. Het linnen ziet er mooi uit, ben benieuwd wat voor moois je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat worden je vogels mooi! En voorlopig kun je weer even vooruit met je borduurlinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En is je karretje er al? Ben er heel benieuwd naar! Wat een mooie lap heb je gekocht en leuk die lapjes erbij!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita