zaterdag 3 januari 2015

Zo Turbonaald is weer terug...

Allereerst wil ik iedereen een heel goed 2015 toewensen met veel liefde en geluk, gezondheid en veel creativiteit.

December is altijd een depri maand voor mij, hoe meer ik naar het einden ga, hoe minder er uit mijn handen komt, en ik ben dan altijd blij dat het 1 januari is, en dat er weer een nieuw jaar voor de deur staat, met veel leuke dingen om te doen.

Maar eerst zal ik jullie de komende week, even werk laten zien, dat ik af heb gemaakt in 2014.

 Dit zijn niet de randen van Annelies, dit is deel 2 van mijn eigen randen project!
Ik heb de randen van Annelies allemaal verzameld, en ik er in de toekomst iets mee doen.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

20 opmerkingen:

Monica zei

Joke, ook voor jou en je naasten een bijzonder goed, gezond en creatief 2015 gewenst

Rian, zei

Herkenbaar hoor Joke. Bij mij blijft dat "lamme gevoel" nog doorzeuren tot half januari, en als je hier in Nederland gaat merken dat de dagen lengen, dan komt bij mij de 'zin' weer terug.
En je randjes zijn prachtig.
Geniet maar weer van de nieuwe uitdagingen.
Liefs,
Rian

Wilma Kuin zei

Ke randjes zijn prachtig
Voor jou en allen die je dierbaar zijn een fijn en gezond 2015!

Jessie zei

Je randjes zijn weer heel mooi, gelukkig heb ik ze ook af. Moet het nog plaatsen op de blog.

Ineke zei

Prachtig geworden!!! Mijn randjes zijn nog niet af, maar dat komt nog wel.

Gelukkig en creatief 2015

Liefs, Ineke

petronella zei

Mooie lap! Ik ben de mijne ook aan het afwerken, Veel Geluk in 2015!!

marga zei

Ook voor jou de allerbeste wensen. Wat zijn er toch ontzettend veel randen en randjes.
Groeten
Marga

Wietskes Quilts zei

Alle goeds, Joke voor jullie!!!!
En weer heel veel handwerkplezier gewenst.
liefs
Wietske

tiny zei

Wat een geweldige randjes alp, ik probeer mee te doen met de randjes van Annelies en Simone. Lees wel goed probeer hé.
Groetjes Tiny

feltfree på Åsly zei

Dat zijn prachtrandjes

quiltlodge gerda zei

Hee Joke, Dorien en ik hebben het nog regelmatig over al je prachtige borduurwerken in Veldhoven. Fijn, om ze hier allemaal nog eens de revue te zien passeren.
Ik vind januari ook altijd heerlijk vanwege de rust die dan weer over ons komt na alle drukte. Maar ik geniet ook heel erg van de decembermaand.
Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel komt te zitten nu het nieuwe jaar zo heerlijk blank voor je open ligt.
Lieve groetjes, Gerda

Mon jardin en ik zei

Ook voor jou de allerbeste wensen. Hoop dat je een gezond en kreatief jaar zult hebben.
Ja randjes zijn fantastisch. Kon je werk jammer genoeg niet komen bewonderen in Veldhoven.
Kram
Anje

Guusje, zei

Wat zijn je randen mooi. Prachtig zelfs en leuk dat je er weer zin in hebt.

chrisje zei

Leuke randen lap. Heb er nu ook eentje opgezet.
Blij dat je je terug beter voelt.
Nog het allerbeste voor 2015, voor jou en Angus.
Lieve groetjes, Chrisje

Hans Hegeman zei

Jullie ook een goed 2015.

Paula zei

Fijn dat de turbonaald weer terug is. Zelf ben ik met RPW 2015 begonnen, moet 2014 ook nog wel afmaken,maar dat komt goed. Ik ga niet zo snel als jou. Succes verder ben benieuwd naar de rest.

Lenie zei

Joke jullie ook de allerbeste wensen voor het komende jaar.
Je randjeslap is prachtig geworden.

Groetjes
Lenie

Corina zei

wow, wat is het onwijs mooi geworden! Ik wens je een heel goed en creatief 2015!

Saskia Smit zei

Heel mooi.

marijna zei

De beste wensen voor dit komende jaar.Las dat je je rijbewijs hebt gehaalt. Gefeliciteerd. |Ook inmiddels je theorie? Behoorlijk koud bij jullie! Nog even en dan wordt het toch weer lente....