vrijdag 9 januari 2015

Zo ga ik mijn weekeinden doorbrengen


Gisteren keek ik naar mijn naaimachine, en die begon te praten tegen me! Zo van snik je gebruikt me nooit meer! heb ik wat misdaan!!!!!!!!!! nee sprak ik terug, maar heb geen inspiratie meer om te quilten!!!! mijn Janneman zei; kijk in het rondte in je kamer wat zie je! nu dozen vol met stofjes, open er eens één, voel de stofjes eens.......... en opeens lagen er repen , en vierkantjes stof overal, en ik zat achter de naaimachine vol met energie ....
en dit is het eerst resultaat, wat ik ermee ga doen, nog geen idee!!!!!! heeft iemand wat ideeen, hoe ik dit kan verwerken!!!

Was lekker bezig met dit project,  totdat de post kwam met een brief, van de bank! Mijn creditkaart was gebruikt om mee te gokken!!! ik had die kaart al niet meer gebruikt sinds februari, en de nieuwe kaart zat zelfs nog in de enveloppe, dus meteen naar de bank, en aangemeld bij de politie..........

Gelukkig ben ik niet het dupe, ik hoef het niet te betalen, de bank neemt de verantwoording, maar hoe ze het voor elkaar krijgen, dat is mijn een raadsel, een kaart,die nooit het huis uitgaat, en alleen gebruikt word, via het internet, om mijn tickets hier in Zweden te kopen!

Ik wens iedereen een heel fijn weekeinden, en jullie weten nu waar ik mee bezig ben...........

Fijn weekeinden allemaal groetjes Joke


20 opmerkingen:

Shirley zei

Heerlijk dat je weer besmet ben met het naaivirus! De enige manier waarop criminelen jouw creditcard hebben kunnen gebruiken is via de gegevens op jouw computer. Verander alle wachtwoorden van alle sites, van e-mailaccount (bij de server) en van Paypal en zulks, typ hierbij zelf de url in, gebruik er niet eentje uit een e- mail. Gelukkig krijg je je geld terug van de bank.

Tilly zei

Leuke blokken Joke, veel plezier er mee. En je kan niet voorzichtig genoeg zijn met je betaalkaarten. fijn weekend.

Stins zei

Lieve Johanna,
ben ik weer, ik was je blog " kwijt", bleek dat ik hier nog geen volger was... schande ;-)!
Ik wilde jullie nog steeds het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, dus bij deze :-)!
Ik wil je ook enorm bedanken voor je lieve woorden op mijn blog... Ik waardeer het heel erg dat je meeleeft, en dat doet me ook echt goed.
Veel liefs van Mirjam.

Jessie zei

Leuk dat je er weer zin in hebt, met de creditcard hebben we 2x gehad. Ook altijd betaald via internet, de eerste keer was het 500 dollar, afgeschreven van Amazon waar we nooit iets gekocht hadden. We hebben de creditcard opgezegd, je kan nu op meer veilige manieren betalen. Gelukkig heeft de bank ook alles vergoed!

Rian, zei

Bizar! Je schrikt je een ongeluk als je dat merkt. Fijn dat je het niet zelf hoeft te dragen.
Wat zijn er toch gemene en gewetenloze mensen!
Leuk dat je opeens zo de vaart erin hebt. Mooie blokken! Daar komt vast wel een plannetje voor bovendrijven!
Fijn weekend!

quilting Jeannet zei

Wat heerlijk zo,n pratende naaimachine, de mijne zegt soms, laat me nou eens even afkoelen.....hahaha, hee, fijn weekend joke, ga je nog weg met de auto? ;)

feltfree på Åsly zei

Dat is nog eens een fijne manier om aan de slag te moeten. Een pratende naaimachine. Ik zou willen dat die van mij dat af en toe deed. De ideeen zijn er volop, maar omzetten is niet altijd de sterkste kant.
Fijn naaiweekend Frederika

Monica zei

Dat worden leuke blokken.
En wat ontzettend vervelend dat zoiets met je kaart kan gebeuren hè!

yvon zei

Fijn dat je naaimachine je weer aan het quilten heeft gekregen. Mooie blokken.... Mijn creditcard is ook al 2 x gehackt, bleek via de site van glorious color te zijn gebeurd waar ik wat had besteld. Gelukkig alles weer terug gekregen maar je bent er wel weer zoet mee. Aangifte doen, nieuwe card aanvragen en drie maanden wachten op het geld. Daarom bestel ik niets meer met mijn creditcard. Groetjes yvobn

Jeanneke zei

Hier kun je ideeën opdoen om je repen stof te verwerken, Joke:
http://stringthingalong.blogspot.nl/

Fijn weekend, groetjes,

Jeanneke.

marga zei

Zo dat is schrikken gokken op jou kosten fijn dat de bank garant staat.
Een goed gesprek met een naaimachine is nooit weg alleen afgelopen week hadden mijn machientje en ik een beetje ruzie.
Fijn weekend.
Marga

Paula zei

Er is iets naar je onderweg, hou je brievenbus( als jullie die tenminste hebben) maar in de gaten.

tiny zei

Fijn dat je Ome Jan weer gevonden hebt, en het zijn hele mooie blokken geworden. Wat een gedoe met je creditkaart gelukkig dat je niet aansprakelijk bent. Fijn weekend Tiny

conny's quilts zei

Lekker bezig!
Misschien kun je iets met dit gratis patroon van Bonnie Hunter?
http://quiltville.blogspot.nl/2005/06/string-quilting-primer.html

Corina zei

Mooi, vooral die groene... tja, ik houd nu eenmaal erg van groen...

Hannie de Beer zei

Weer eens helemaal wat anders achter de naaimachine zitten! Leuk hoor. En gelukkig is het goed afgelopen met de creditcard!

Aaltje zei

Hallo Joke, betaal a.j.b. nooit meer met een creditcard. Hier in NL hebben we een Ideal-systeem, dat georganiseerd is door de banken. Heb je dat in Zweden niet? Ook kun je via Paypall betalen. Succes met de lapjes. Gr. Aaltje

Birgitte aka Bietje zei

Wat fijn dat je je inspiratie weer gevonden hebt. Je lapjes zullen je vast gemist hebben.
En die fraude. Misschien hebben de heren/dames fraudeurs een site gehackt waar ze de gegevens gevonden hadden.

Guusje, zei

Wat leuk dat je weer aan het quilten bent. Het zijn mooie blokken. Mischien kun je er vierkanten op de punt van maken door vier blokken aan elkaar te zetten of zigzagbanen? Wat naar van je kaart, gelukkig wordt het zo opgelost.

Chris zei

Nou ja zeg, van zo'n post kijk je toch wel even op. Schrikken! Hoe krijgen ze het toch voor elkaar!!! Gelukkig dat de bank het op zich neemt!