donderdag 15 januari 2015

Zo de eerste 6 vogels zijn af

Deze ga ik in een quilt verwerken, wil hem niet te groot maken...

Dames allemaal bedankt voor jullie antwoord op mijn vorige logje, denk ook dat ik zonder bies ga!!!!!!!!!!!!!!zet ze aan elkaar, bevalt het niet kan ik er altijd een bies overheen zetten!!!!!!!!!!!!!

Ik ga allemaal thema quilts maken van deze blokken, en wie weet kunnen deze dan naar de tentoonstelling in Oktober hier in Zweden...

Heb een uitnodiging om vanaf de 29ste deze maand met 3 werk stukken te komen hangen, en 1 uitnodiging om eerdaags een talk-show te geven over mijn werk.

Vandaag ga ik naar Margit en Hans, dus even de kou in brrrrrrrrrrrrrrrr

Fijne dag allemaal groetjes Joke en veel handwerkplezier.

Ps. Dames er worden vaak via mijn site om dingen gevraagd, als je dit doet, mail me dan even persoonlijk, probeer vaak terug te mailen, maar als jullie met Norplay mailen, denk ik niet dat het aankomt.

11 opmerkingen:

Lenie zei

Dat ziet er mooi uit Joke met de vogeltjes.

Groetjes
Lenie

Chris zei

Enig zo Joke, met vogels en zonder bies. Dit is weer een ander soort turbonaald die je aangezet hebt!! Dagdag, liefs van mij.

Nina-hobbysite zei

O, dit vind ik echt heel mooi worden. Maar ben ook gek op vogeltjes. Echt super mooi.

Guusje, zei

Wat wordt dit erg mooi. Leuk om ze naar de tentoonstelling te doen.

tiny zei

Het wordt heel mooi, en wat leuk dat je weer gevraagd bent voor een tentoonstelling in Zweden en dan ook nog een talkshow over je werk dat wordt helemaal top, jammer dat wij niet kunnen komen. Fijn weekend en succes. Tiny

feltfree på Åsly zei

Het ziet er erg mooi uit. Wat leuk dat je meedoet aan een talk show

Betteketet zei

Wat wordt dat mooi met al die repen stof en die vrolijke vogeltjes erop. Je quilthok ziet er fijn uit, blijf maar lekker warm met al die sneeuw. Je mag er ook wel wat van naar mij sturen want ik vind het heerlijk! Helaas nog geen sneeuwvlok gezien hier.

Nog gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens, ik zag dat je had gereageerd op mijn blog. Hartstikke goed van je! Groetjes Betty.

mieke zei

De blokken zien er leuk uit.
Ik zou het ook zeker zonder bies doen. Succes.
Hoe bevalt het om auto te rijden ?
grtjs Mieke

Antje uit Urk zei

WOW wat prachtig Joke, hoe krijg je dat toch voor elkaar!
liefs, Antje

Marianne zei

Apart zo met die vogeltjes!

Lida zei

Prachtig, wil meteen achter Ome Jan kruipen om ze ook te borduren, maar ben al met twee quilts bezig, dus maar even wachten! Schitterend die groene quilt achtergrond! Knuffel
Lida