zondag 25 januari 2015

Nieuwe start gemaakt met Randjes per week 2014

Toen ik vorig jaar bezig was met ¨"randjes per week" , had ik halverwege totaal geen inspiratie meer, vond de randen oneven, dus er mee gestopt, en alle randen opgespaard.
 
 Jullie zien, ik begin bij 2 en dan aflopend naar.................. misschien dat ik de anderen ooit nog eens afmaak, want ben zover.............
maar moet er voor gaan zitten , en nadenken hoe ik hier mee verder moet!! of dat ik hem afwerk tot de A en dan hem gewoon een meter laat!!....... of dat ik kijk wat Annelies voor randjes heeft in 2015 en deze hier in verwerk!!!!!!!!!

Fijne zondag allemaal groetjes Joke




10 opmerkingen:

Marjo B-W zei

Heerlijk dat je toch weer zoveel inspiratie hebt in het nieuwe jaar. Al je borduurrandjes zijn prachtig, wat een produktie! En leuk dat idee van de themaquiltjes. Zeker als je een doel hebt, zoals een tentoonstelling, werk je meer gemotiveerd. Sterkte nog met de winterse temperaturen!
Fijne zondag, Marjo

feltfree på Åsly zei

Je randjes verdienen het wel om afgemaakt te worden. Ze zijn zo mooi. Succes met uitdenken en een fijne zondag

Guusje, zei

Wat zijn ze mooi voor zover als je ze afhebt. Ik zou ze zeker afmaken. Zo i eens krijg je inspiratie want het is zeker zonde om ze zo te laten liggen,

mieke zei

Och, je hebt al zó veel verschillende randjes gemaakt.
Die inspiratie komt wel weer.
Succes, grtjs Mieke

Céline zei

Bij mij staat het Randje per week 2014 project ook stil. Ik heb nog niet de rust gevonden om er aan te beginnen.
Ben nieuwsgierig wat jij ervan gaat maken.

tiny zei

Ze zien er prachtig uit, jammer als je het niet afmaakt. De inspiratie komt vast wel. Succes Tiny

Petra zei

ze zijn MOOI :-) !!.. veel borduurplezier !

Wietskes Quilts zei

Randjes van 2015 erin verwerken, dat zou ik geloof ik doen. Er komen vast weer hele mooie voorbij en in de tussentijd doe jij zoveel mooie dingen….
lieve groetjes
Wietske

Chris zei

Dat is even puzzelen voor je, maar daar kom je wel uit. Wel er iets mee doen hoor, veel te mooi!

Lida zei

Kijk daar ben ik dus weg van en ik snap dat je ook even afwacht wat er allemaal voor randjes voorbij komen, ik haal ook alleen de leukste er tussen uit! Succes met piekeren! Knuffel
Lida