donderdag 29 januari 2015

Mijn auto staat voor de deur...........


Vanmorgen om 8 uur op pad, we moesten Pär ophalen, en hij reed ons naar de garage en daar stond  zij dan! ik was meteen verliefd op haar.......

Eerst even een rondje gereden, rondom de garage, en het voelde meteen goed aan....

Nu Angus heeft het eerst stuk gereden want me moesten over de snelweg, maar het was zulk nood weer, dat ik dat even niet aandurfde , halverwege heb ik het overgenomen , nu laat ik jullie vertellen, ik weet nu wat gladheid is! en wat water op de weg betekent, .... en heb het overleefd, was totaal niet bang.

Toen heb ik Angus afgezet en het laatste stuk heb ik alleen gereden,  Heb vandaag 60 km in haar gereden, dus ik voeld meteen dat het wel goed zat.

We kwamen net thuis, toen de telefoon ging! of we thuis waren wat er zouden bloemen geleverd worden, nee niet van Angus, maar van de garage......
Dit is het duurste bosje bloemen, dat ik ooit gekocht heb! (Grapje)

De breiclub was gezellig, maar daar over in het weekeinden..'

Fijne avond allemaal groetjes Joke

30 opmerkingen:

  1. Geweldig Joke! wat een vrijheid zal je dit opleveren, geniet er maar heerlijk van.Mooi beestje is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige auto joke. Geniet er van.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze mooi! Hier zul je veel plezier van krijgen, ik zie je al gaan op 'slands wegen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie auto en een mooie bos bloemen. Ik ben heel bang met glad weer om te rijden. Heel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie auto, fijn dat het rijden meteen goed voelt! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus toch een rooie....
    Hij is P*R*A*C*H*T*I*G !!!!!!!

    Ontzettend veel plezier met je nieuwe rode liefde en vele vrolijke en veilige kilometers gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave auto, veel plezier en veilige kilometers wens ik je ermee!!!!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je leuke rode auto. Zo fijn voor je. Geniet er van.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd,ik weet wat het betekend om vrijheid te hebben, en zelf te kunen gaan waar en wanneer je wilt.ik hoop dat je veel goede en veilige kilometers kan rijden.
    Succes en geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je auto, heel veel veilige kilometers. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige auto, veel km-plezier!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schoonheid! Gefeliciteerd met dit fraaie bezit! Ik wens je vele veilige kilometers toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergaaf karretje. Daar ga je veel plezier van hebben. Ook een mooi bosje bloemen trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kunt aan het autootje zien, dat ze er zin aan heeft: lekker samen op weg! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GEFELICITEERD.. ze is mooi, veel plezier samen :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens je heel veel veilige en gezellige kilometers met je prachtige nieuwe auto! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een prachtige auto. Mooie kleur en wat een vrijheid heb je nu. Wel goed dat je gelijk 'gedoopt' ben voor wat de gladheid en water op de weg betreft. Je hebt gelijk een ervaring extra bij. Heel veel plezier met je auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi, en nu maar rijden, geniet ervan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super mooie auto en een pittig kleurtje!!!

    veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb er alleen maar superlatieven voor hoor Joke. In de eerste plaats dat je het hebt aangedurfd! In de 2e plaats vind ik haar helemaal geweldig en er ontzettend lief en pittig uitzien. Ik vind het ook zo grappig dat je het over 'haar' hebt! Ik hoop dat je jarenlang met heel veel plezier en veilig met haar zal optrekken. Zeg maar tegen Angus dat hij je met ladingen complimenten moet bedelven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij durft!!!!. Ik ben altijd een beetje huiverig als er sneeuw en ijs op de wegen ligt. Petje af en geniet samen met HAAR nog heel veel kilometers.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je bolide. Hij lijkt te stralen. Wel sneu voor Angus dat hij de laatste kilometers naar huis moest lopen. (hi, hi).
    Mijn oude rij-instructeur zei altijd dat wit de beste (meest opvallende) kleur voor een auto in het verkeer was. Maar ja, dat is bij jullie natuurlijk anders. Die valt helemaal niet meer op. Kun je nooit meer vinden op het parkeerterrein. Zeker niet als het net weer wat gesneeuwd heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel veel veilige kilometers! En gezellig weekendAnny. En O ja, biij mijn laatste auto kreeg ik een fles sterke drank. Over veilig verkeer gesproken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi, Nu niet te baldadig worden hé ?
    Veel plezier van " haar " .
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je auto en veel rij plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gefeliciteerd met je stoere wagentje! Veel rijplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een stoere auto, gefeliciteerd Joke, en dat je maar veel lopsis-kilometers mag maken. fijn weekend en groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie auto, in rood... mijn lievelingskleur.
    Maak maar leuke uitstapjes !
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heerlijk Joke, je eigen karretje. Dat je maar heel veel veilige kilometers in haar mag afleggen. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita