dinsdag 27 januari 2015

Le Noir et rouge van Jan Houtman

Ik ben helemaal weg van de patronen van Jan Houtman , en heb in de loop der jaren er dan ook een paar gekocht, maar was dat helemaal vergeten, totdat ik gisteren mijn kamer opruimde en ik een doos vol patronen tegen kwam, waaronder ook deze. en ben er meteen aan begonnen.

Dit is het patroon:
is het niet schitterend.................

Donderdag ga ik mijn auto ophalen..... en morgen ga ik met een vriendin naar een brei-club! kijken of het me bevalt, want nu ik eigen vervoer heb, dan kan ik wat makkelijker uit de voeten..

Fijne dag allemaal , het is schitterend weer hier, wel koud maar de zon staat hoog aan de hemel.


19 opmerkingen:

  1. Een schitternd borduurwerk.
    Volgens mij gaat de turbonaals er weer op.
    Heerlijk om donderdag je auto op te kunnen halen en dan kun je er zelfstandig op uit.
    Ben benieuwd hoe je de breiclub vindt.
    Groetjes,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je auto kunt halen. Lekker eigen baas.
    Mooi handwerk.
    Ook hier schijnt de zon maar inplaats van sneeuw bloeien op sommige plekken al narcissen.
    Ga over twee weken naar Zweden en hoop nog wat van de sneeuw te genieten.
    Fijne dag
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige steekjes en een prachtig patroon.. veel plezier op de breiclub :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig patroon en zo te zien heel mooi op het band te verwerken.
    Veel plezier met je auto, dan hoef je niet meer uit de voeten te kunnen, maar met de wielen.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk rondtuffen on je eigen bil. geniet ervan. De patronen zijn erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That embroidery pattern is beautiful.
    Congratulations on picking up your car on Thursday. Have fun, and stay safe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Joke,ja deze van Jan Houtman is prachtig wil je bedanken voor de link naar de Russische Randen ben zelf noch met laatste randjes van Randje per week bezig

    groetjes uit Bergen Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig bezige bij dat zijn inderdaad mooie patronen , succes ermee. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi borduurpatroon, je vind nog eens wat in eigen huis.
    Succes en plezier met je auto
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig patroon, zit bij mij ook in de mappen en staat nog altijd op mijn lijstje voor ooit....!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het borduurwerk van Jan Houtman is schitterend, ik ben er ook helemaal weg van. Geniet van je nieuwe vrijheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, succes er mee.
    Veel plezier op de breiclub.
    En natuurlijk ook met en van de auto.
    De kraamcadootjes staan inmiddels op mijn blog.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zulke mooie patronen. Ik heb hem nog ontmoet vlak voor hij overleed.
    grappig, ik moet er altijd even aan denken en dan de patronen. Helemaal geweldig.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joke, ik vind het tof dat je nu een eigen auto krijgt, wat moet dat voor jou een heerlijk gevoel geven!!! lekker er opuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig borduurwerk. Deze heb ik nog nooit gezien van Jan Houtman. Fijn dat je auto er bijna is. Veel plezier op de breiclub.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is weer helemaal een patroon voor jou!
    Hoe was het op de brei-club???

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super patroon en een mooie vondst, zo leuk dat je meteen bent begonnen.
    Leuk dat je het op band borduurt.
    Fijn dat je de auto kan halen, altijd heerlijk om niet afhankelijk te zijn!

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi patroon joke. Heel veel plezier met je nieuwe auto. Mijn man zegt altijd geef je vrouw een auto en ze zijn nooit meer thuis.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi patroon, veel plezier met het borduren er van.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita