dinsdag 16 december 2014

!!!!!!GESLAAGD..........................VOOR MIJN RIJLES

Wat is dat een zenuw minder, ben geslaagd voor mijn rijden, 100% niets ging verkeerd......... Maandag doe ik mijn theorie over, dus dames duim allemaal voor me! en dan kan ik weer met mijn leven beginnen...........want dat stond nu alleen in het teken van autorijden...

Gisteren werd ik gebeld door de garage, de blauwe auto die ik had besteld, kon pas over 6 maanden geleverd worden............ dus nu word het een rode ....
waar ik ook heel blij mee ben,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Lieve dames allemaal bedankt voor jullie steun de afgelopen maanden , en tot gauw dan kom ik weer bij jullie langs.................

Liefs Joke

33 opmerkingen:

Paula zei

Gefeliciteerd en voor maandag nog sterkte ik zal duimen

Lenie zei

Joke wat fijn. Gefeliciteerd. Heel veel succes maandag. Zal zeker voor je duimen.

Groetjes
Lenie

Ineke zei

Gefeliciteerd Joke en veel succes verder.

feltfree på Åsly zei

Super, van harte gefeliciteerd. En eh .... mooi rood is niet.....

Marjan Bijvoet zei

Joke van harte gefeliciteerd. Een pak van het hart. Een rode auto is ook heel mooi. Was ook mijn eerste keus. Ga maandag weer heel sterk aan je denken.Liefs Marjan

Marjan Bijvoet zei

Joke van harte gefeliciteerd. Een pak van het hart. Een rode auto is ook heel mooi. Was ook mijn eerste keus. Ga maandag weer heel sterk aan je denken.Liefs Marjan

Céline zei

Wat fijn dat je geslaagd bent voor je rijbewijs. Maandag gaat het je ook llukken! Appeltje eitje!

Hanny Spierings-van Wijk zei

Van harte gefeliciteerd. Een rode auto is ook goed toch? Maandag zal ik voor je duimen, zet 'm op. Hier in Brabant steken we voor alles een kaarsje aan, dat zal ik ook doen. Groet Hanny.

Nina-hobbysite zei

Gefeliciteerd! en een mooie auto. Rood vind ik ook erg leuk.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Gefeliciteerd. Maandag komt het helemaal goed!!

Rina zei

Super! Gefeliciteerd. Nu krijg je een hoop vrijheid. Geniet ervan.

quilting Jeannet zei

Joke, wat heerlijk voor je, ik zei het toch wel......het is zo herkenbaar, en je kreeg zelfs geen Eland voor je wielen! geniet er van, ik vond het het meest srtesszzzvolle examen ooit.

monne zei

Goed gedaan ik wist wel dat je dat kon,nu nog je auto en je kan genieten.

tiny zei

Gefeliciteerd!!! en ik duim voor je maandag.

martine zei

Gefeliciteerd en met de theorie komt het ook wel goed.

conny's quilts zei

Joke gefeliciteerd! Wat geweldig fijn en straks meteen een eigen auto erbij, dan kun je overal komen waar je wilt!

Shirley zei

Gefeliciteerd, zo knap, en wat een mooie rode auto staat er op je te wachten, super! Duimen voor maandag,

Rian, zei

Joke, wat ben je toch een KANJER!!
Gefeliciteerd, en dit is natuurlijk een geweldige opsteker voor maandag. Dat gaat wel goed komen. En blauw of rood... lekker belangrijk zeg... Mijn eerste "eigen" auto was ook signaalrood en ik mis hem nog steeds!!
Ik denk aan je, maandag.
Liefs,
Rian

Hans Hegeman zei

!!!!!! G E F E L I C I T E E R D !!!!!!

Irene Pieters zei

Wat knap van je!! Nu komt het maandag ook helemaal goed, kan niet missen. Een rode auto kun je altijd terug vinden op een parkeerterrein, mijn eerste mini was ook rood, heerlijke autootje!

Wietskes Quilts zei

Wat ben je toch een knapperd. Wiet doet dat nou zomaar!!!!
Jij dus.
Gefeliciteerd, ik ben trots op je!!
dikke kus

Lida zei

Gaaf! Gefeliciteerd en nu even blokken zodat het schriftelijke examen ook binnen is! Knuffel
Lida

Françoise zei

Gefeliciteerd! En met de theorie komt het ook vast wel goed...
Succes en geniet van de rode auto: daar ben je goed zichtbaar mee.
Fijne kerstdagen gewenst.

Quibi zei

Gefeliciteerd met je rijbewijs!! Nu nog even je theorie en dan kun je de weg op. Wat een vrijheid heb je dan!

Birgitte aka Bietje zei

Hieperdepiep proficiat. Goed gedaan Joke. Dat theorie moet zeker te doen zijn. Veel succes maandag. Laat je de komende dagen goed verwennen door Angus, zodat je maandag zeker niet meer ziek, zwak of misselijk bent. Succes.

Guusje, zei

Gefeliciteerd. Knap hoor. Ik duim heel hard voor je maandag. En wat krijg je een beautie van een auto. Helemaal geweldig.

petronella zei

Super! Gefeliciteerd! en maandag veel sterkte!

zenuwpees zei

Van harte proficiat Joke en voor maandag duim ik voor je ,supeeeeeeeeeeeeer auto groetjes Marie-Claire

Jessie zei

Goed zo, van harte gefeliciteerd en voor maandag veel succes!!!

Janny de Roo zei

Super ! en gefeliciteerd !!
Die theorie komt vast ook wel. Ik geloof in je !!

FLR zei

Geweldig! Gefeliciteerd! Nu nog een klein hobbeltje en dan ga je een fantastisch einde van het jaar tegemoet,
groetjes
Francisca

Willy zei

Oh Joke wat fijn, gefeliciteerd! Ik duim morgen. Lieve groetjes,

Ann zei

Proficiat met het slagen voor je rijbewijs. Mooie wagen heb je daar aangeschaft!
Ik ben zeker dat er nu een nieuwe wereld voor je open gaat! ;-)
Groetjes,
Ann