zaterdag 6 december 2014

Dit word hem dan

heb vandaag mijn auto besteld, het is een Suziki Swift en hij heeft deze kleur!

Ik hoop hem eind januari, hier voor de deur te hebben staan. En O wat zal ik blij zijn, dan ben ik nooit meer thuis, grapje!

Het gaat er nu om spannen, maar ook al zou ik het niet in 1 keer halen, Angus gaat dan de cursus doen, en dan kan hij naast me zitten en dan kan ik toch rijden, totdat ik mijn rijbewijs heb, en ik dan door trainen, in mijn eigen auto

De 10de heb ik theorie, en de 11 heb ik een UBK af rijles, dat is ook een af rijles maar dan binnen de rijschool en dan de 16de de officiële af rijles

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekeinden,en ik hoop dat jullie me vergeven dat ik even niet bij jullie langskom, want tussen de bedrijven door, hebben we nu kerst ontmoetingen, en er komen steeds dames langs, die naar mijn werk komen kijken, en een dag is niets meer.

Liefs Joke

22 opmerkingen:

monne zei

Wat een leuk wagentje ik zie je er al mee rondrijden,groetjes en nog een fijn weekend.

petronella zei

Chique hoor! Met zo'n wit dakje! Ik wens je veel succes!

Lenie zei

Prachtige auto joke. Daar zal he veel plezier van hebben.

Groetjes
Lenie

Jeanny zei

Dat ziet er super uit Joke, succes verder!
Liefs en mooi weekend.

Rian zei

Wauw!! Wat een mooi karretje staat er straks voor je klaar. Dat is een heel stukje onafhankelijkheid, Joke.
Ik wens je heel veel succes met de lessen en het afrijden.
En geen tijd voor andere dingen... ach, ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.
Fijn dat er zoveel belangstelling is voor je prachtige handwerk.
Maar alles bij elkaar slokt het je dagen zomaar op, en is het alwéér weekend.
Groetjes en liefs van mij

Rina zei

Wat een gave auto. Succes met het behalen van je rijbewijs. Ik duim voor je.

tiny zei

Wat een bolide!!!! tof karretje hoor. Hoop voor je dat je gewoon alles in keer haalt. Gezellig toch dat al die dames komen om je werk te bewonderen, kun je straks bij hun langs om te zien wat zij maken. Fijn weekend Tiny

feltfree på Åsly zei

Wauw top. Das een mooie. Succes hoor!

Tony zei

Hoi Joke. Je hebt het weer goed voor elkaar. Prachtige auto.Ik zie je al naar de loppis rijden. Zit er ook een trekhaak aan?Voor een aanhanger.Groetjes Tony

Willy zei

Oh Joke wat gaaf, het komt nu echt dichtbij! Fijne zondag, lieve groet

Betteketet zei

Wat een mooie auto! Ik ga voor je duimen dat je er snel lekker in rond kunt rijden. Veel succes met het halen van je rijbewijs. Nog even over je vorige berichtje: wat leuk dat je in de krant stond, je wordt nog eens beroemd. Groetjes Betty.

Birgitte aka Bietje zei

Hip karretje, ik zie jou al over de Zweedse wegen zoeven. De mijne lijkt er een beetje op. Ik heb een blauwe Twingo. Het zouden zusjes kunnen zijn.
Veel plezier er mee, enne succes komende week (en de weer erna).

AnitaS zei

Wat een mooie auto. Ik duim voor je dat je toch in een keer kunt slagen. Fijne week

Janny de Roo zei

Mooi karretje Joke.....ik zal voor je duimen dat het afrijden een succes gaat worden....!

yvon zei

Ohhhh Joke wat een snoepie. En wat hoop ik dat je snel zult slagen want er is niks heerlijker dan af en toe lekker in je autootje kunnen wegrijden. Het geeft je zo'n gevoel van vrijheid. Soms staat de auto hier een week voor de deur zonder dat ik er mee weg ga, maar het idee dat hij er staat en ik weg KAN wanneer ik wil is al zo'n fijn gevoel. Ik zal voor je duimen.

Hans Hegeman zei

Goed bezig !!!

marijna zei

Dat is een mooie Joke! Je bent druk met je rijlessen begrijp ik. Veel succes.

marga zei

Dat ziet er goed uit. En met alle goede wensen zal het best gaan lukken.
Groeten
Marga

Jessie zei

Wow wat een prachtige auto, is hij nou speciaal voor gehandicapten of toch een normale auto?

Paula zei

Spannende dag vandaag succes

Shirley zei

wow wat een blits karretje! Succes!

Berkeboom zei

Wat een mooie auto, en succes met het halen van je rijbewijs. Groetjes Gré