donderdag 13 november 2014

Waar blijven de dagen........

ik weet het niet !!!

Ondanks dat de dagen verdwijnen als sneeuw voor de zon, ben ik van de week weer begonnen, met een randjes lap van 2 meter lang...  de vorige randen lap was ik met geëindigd randen 7 hoog, nu zie ik wel waar deze  eindigt........het is leuk om te doen, en wat een randen heb ik gevonden, tijdens mijn reis door boeken...

Mijn verstandskies is verwijdert, maar ik heb aan de ene kant nog steeds de bof, en bont en blauw.

Plus naar aanleiding van de tentoonstelling hier, heb ik een paar dames op bezoek gehad, en de 26ste komen er 12 dames, mijn werk bekijken...

Plus dat ik druk in de weer ben met mijn autorijles, de instructeur, is heel tevreden over me, en denkt dat ik aan het einden van het jaar, mijn afrijles aan kan vragen , nu maar hopen dat het niet gaat sneeuwen voor die tijd..

Plus dat ik gisteren , te horen kreeg, dat ik volgend jaar weer mee mag doen, met de kunstronden, en ja dat betekent dat ook , ander werk! dus ben druk bezig aan het kijken wat voor speciaals ik kan maken,

Dus dames als jullie me nog niet helemaal 100% zien, dan weten jullie nu de reden...

Tot gauw allemaal................liefs Joke

19 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Maar je komt toch wel he?
liefs
Wietske

Céline zei

Fijn dat het goed gaat met je rijlessen.
Leuk dat je volgend jaar weer mee mag doen met de kunstronden.
Zo wordt een mens lekker bezig gehouden.
Succes met je werkzaamheden.

Lida zei

Je bent weer schitterend bezig, wat een mooie randen! Leuk dat je zoveel belangstelling krijgt voor je werk, je verdient het helemaal! Sterkte met de bof, knuffel
Lida

Paula zei

Fijn dat het met autorijden zo goed gaat.

feltfree på Åsly zei

Wat veel, maar ozo leuke dingen heb je op het program.Je randjes zijn al erg mooi in elk geval

tiny zei

Wat leuk dat je dames op bezoek krijgt om je werk te bewonderen. Het rijbewijs heb je gewoon eiond van het jaar, Succes met je randjes en het zoeken naar iets speciaals voor je Kunstronden. Fijn weekend Tiny

Corina zei

Je randjes borduurwerk ziet er leuk uit!

Evelyne zei

Mooie randen zijn het! Fijn dat je weer mee mag doen met de kunstronde volgend jaar!
Beterschap met je "bof".
Ik zal duimen voor je dat het niet gaat sneeuwen voordat je af gaat rijden.

Groetjes, Evelyne

Marjan zei

Wat een prachtige randen, Joke! En wat ben je druk met van alles… leuk allemaal! Sterkte met de verstandskies...

Jeanny zei

Knap hoor die rijlessen! Je randenlap is prachtig!
Liefs

Mary zei

This piece you are working on is beautiful. You do such beautiful work. I hope your tooth gets better soon.
Hugs from Illinois

Hilda zei

Succes met je rijles. Sterkte met je kaken. En wat leuk dat je volgend jaar weer mee mag doen. Genoeg om naar uit te kijken.

Quibi zei

Wat leuk, dat je zo lekker bezig bent! En wat een prachtige randjes. Succes met autorijden.

Chris zei

Dat vraag ik me ook zo vaak af: waar blijven de dagen! Ze gaan zo vreselijk snel voorbij. Maar het betekent wel dat je bezig bent. En als ik dat zo lees bij jou ..... dan heb je het maar druk. Wel leuke dingen joh! Wat een leuke gevolgen van je tentoonstelling.
En ik vind het helemaal super van die autorijlessen. Angus zal best trots op je zijn!!! Dagdag, fijn weekend en liefs van mij.

Janny de Roo zei

Ben zo blij dat er weer volop energie aanwezig is bij jou....geniet ervan, je bent al weer goed op dreef.....!

Hannie de Beer zei

Prachtige randen alweer, waar haal je toch steeds de inspiratie vandaan? Geweldig dat jemet rijlessen bezig bent, en ik wens je succes met de exposities. Je wordt nog een beroemdheid in de handwerkwereld!

Jessie zei

Nu begrijp ik het allemaal, je wordt BEROEMD !
Je gaat weer als een trein, fijn dat het goed gaat met de rijlessen, succes!!!

Willy zei

Hej Joke, het randjesproject is al een mooi begin voor de volgende kunstronde. Leuk dat je weer meedoet.
Fijn dat de rijlessen zo goed gaan. Misschien naast een autootje ook maar een skiscooter aanschaffen ;) of arrenslee.
Fijn weekend,

Guusje, zei

Wat een mooie nieuwe randjeslap ben je aan het maken en wat geweldig dat je volgend jaar weer mee mag doen. Fijn dat de rijlessen zo goed gaan. Ik hoop voor je dat het wat beter gaat met je getrokken kies inmiddels.