maandag 17 november 2014

Van de week werd ik verwend met dit mooie

borduurwerkje van Hannie (web-site) en deze schitterende kaart.

Ik heb Hannie via het blok ontmoet, en 2 maal heb ik haar mogen ontmoeten met haar man in Veldhoven, wat heel gezellig was, maar te kort.

Ik ben een grote bewonderaar van Hannie haar werk, wat zij maakt met haar handen, dat is ongelofelijk, voor mij is ze een inspiratie, als ik op haar site kom.........In deze jaren heb ik veel steun aan Hannie gehad, met af en toe een klein mailtje, en dat me er vaak tot aanzette, om weer de naald en draad op te pakken..

 Dank je wel Hannie, mijn dag lichte op, toen ik de enveloppe open deed...en dit schitterende werk zag, ik ben er heel blij mee.

Fijne week allemaal groetjes Joke


12 opmerkingen:

Jessie zei

Verrassingen zijn altijd welkom en leuk!

Wietskes Quilts zei

Heerlijk he? Zulke lieve cadeautjes
liefs
Wietske

Hannie de Beer zei

Dank je voor je lieve woorden! Ook ik vind het erg fijn om je af en toe te ontmoeten, en regelmatig te bloggen!

tiny zei

Fijn zulke onverwachtte kadootjes.

Guusje, zei

Wat een mooie werken. Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.

Chris zei

Kan me voorstellen dat er een lichtje aanging toen je dit kreeg. Ontzettend leuk!

Hermie zei

Mooie cadeautjes met de post. Mooie randjes heb je op je nieuwe randjeslap

feltfree på Åsly zei

Wat een heerlijke verrassing. Super

Noor zei

Mooie cadeautjes mocht je ontvangen.
Warme groet, Noor

Tony zei

Hallo Joke. Ziet er leuk uit.Ik ben al lang een vorder van Hanny.Groetjes Tony

mieke zei

Een hele leuke verrassing.
Ik zal eens bij haar gaan kijken.
grtjs Mieke

zenuwpees zei

Super mooi geschenk en zo op het overwachts is toch leuk groetjes Marie-Claire