vrijdag 21 november 2014

Update merklap met eigen randjes.............

tussen de bedrijven door, heb ik ook tijd om af en toen te handwerken, dat doe ik dus meestal 'savonds als ik TV kijk.

Hij is nu over 1 meter, dus nog een metertje te gaan.

Maar nu wat nieuwtjes, gisteren was de lokale krant hier, en daar heb ik een interview gegeven, dat volgende week in de krant komt , leuk he! zou ik nu toch een beroemd worden (grapje)

En

van de week is de test voor mijn rijbewijs aan gevraagd, de 16 december rijd ik af, dus het is nu echt een paar uur per dag studeren op mijn rijbewijs vragen.

Dus dames mijn verontschuldiging dat ik niet vaak langskom, ben op het moment even een stille lezer, maar na de 16de, hoop ik weer helemaal aanwezig te zijn.

Wens iedereen een heel fijn weekeinden toe, vanuit Zweden waar het nu sneeuwt.

Groetjes Joke

21 opmerkingen:

  1. Joke je randenlap is weer erg mooi.
    Super dat je al zo snel kunt afrijden, met de auto kun je nog meer ondernemen.
    Als ik over sneeuw hoor denk ik altijd aan Joke. Wat gaat de tijd snel in mijn beleving is de vorige net weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Het zijn randjes met veel werk, zo breed allemaal.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit gaat weeral een pracht pronkrol worden! Leuk dat je er je eigen interpretatie aan geeft!
    Hou je warm in de sneeuw!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat ala een speer, zowel met borduren als het rijden ;-)
    Lieve groetjes en een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe randjes! Je zei zonet dat het sneeuwde bij jullie, dus wat is er gezelliger dan lekker bij de TV borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog maar een metertje....., dat heb je in een paar tv uitzendingen toch wel voor elkaar. Hoe kan je dat toch, tv kijken (of alleen luisteren?) en dan borduren. Je hebt, volgens mij, een fotografisch geheugen. Slaat het borduurpatroon gewoon in je koppie op. Knap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja gat al,weer snel,wordt weer erg mooi.succes met studeren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie randjes. En wat heb je er alweer enorm veel. Leuk dat je in de krant komt en een beroemdheid ben je al hoor, tenminste voor mij. Ik zal voor je duimen de 16e. Heel veel succes met studeren. Spannend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig wat een mooie randjes. Leuk dat je aandacht krijgt van de krant.
    Wie weet komt daar nog eens iets uit om bv. les te gaan geven.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtlap zeg. Dat je tijdens het tv kijken kunt. Petje af. Succes met de studie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je randenlap is prachtig...waar haal je de tijd vandaan. Geweldig een intervieuw met de krant, je wordt echt nog wel beroemd (lol) Geweldig dat je de 16 mag afrijden duim voor je dat er niet te veel sneeuw ligt. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toe maar, je gaat weer als een speer! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi! En wat ben je lekker gezellig bezig, ga je nu ook spinnen? Heel fijn weekend, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige randjeslap Joke.
    Heel veel succes met je test voor je rijbewijs.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je randen zijn prachtig. En succes met je rijbewijs. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! en alvast succes gewenst met afrijden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O, wat is het een schitterende lap… Sprakeloos ben ik ervan… Heel veel succes met je rijbewijs! Ik duim alvast voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig!!! Ik ben onder de indruk........
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je randjes zijn ook prachtig Joke. Zodra het artikel in de krant staat tip je ons wel. Leuk hoor! De 16e duim ik!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je borduurt wat af, respect. En wat goed dat je al in december mag afrijden. Spannend..... Kan me voorstellen dat je wat minder zult bloggen daardoor. Zou jammer zijn als je zou zakken op de theorie. Succes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita