vrijdag 21 november 2014

Tussen de bedrijven door.......

heb ik ook gelukkig even tijd, om wat leuke dingen te doen, even naar Margit en Hans geweest, deze gaan verhuizen, en ze is opruiming aan het houden, dus daar even  koffie gedronken, en tussen de boeken gesnuffeld, voor documentatie voor nieuwe broduurwerken.

Een paar weken geleden, had Margit al dit spinnen wiel afgeleverd, dit is nog van haar moeder, ik ben er heel blij mee, Angus zegt; nu ben je echt Zweeds, want ik veel huizen, staat er wel een.

Toen zijn we even naar Mobacke geweest, waar de jaarlijkse amarilles show is, dit jaar vond ik hem erg mooi. Gaan jullie mee..................















Fijne dag allemaal groetjes Joke

13 opmerkingen:

Jessie zei

Wat mooi,vooral in het wit!

petronella zei

Fijn te horen dat het goed met je gaat! Leuke bezigheden heb je! Toppie!

Irene Pieters zei

Die rode tafel - met het bloemstuk wat doorloopt..schitterend! En de rest al even mooi, wat een prachtige tentoonstelling!

marga zei

Dat is genieten.
Groeten
Marga

Jeanny zei

Wat mooi allemaal Joke!
Liefs.

Gerlily zei

Prachtig Joke, veel plezier met je spinnewiel. Ook altijd een wens van mij geweest dat nog eens te leren.

Guusje, zei

Wat een mooi spinnenwiel. En wat een prachtige foto's laat je zien van de bloemen.

tiny zei

Wat mooi!!!!! En ga je echt wol spinnen? Fijn weekend Tiny

quilting Jeannet zei

Ach wat leuk Joke! ga je nu ook nog proberen om er op te spinnen, dat ze het wegdeed, van haar moeder geweest.....

Elma zei

Prachtig deze amarillesshow.
Als Hilda dat ziet zal ze meteen denken aan de drie amrarillesen die ik van haar kreeg.
Keurig in een grote vaas gezet, water gegeven. Na drie dagen kreeg ik van Hilda een mail of ik wel geregeld een stukje van de steel sneed. Gelijk een mesje gepakt om er een stukje af te snijden. Dat lukte niet zo goed, morgen maar een scherper mesje pakken.
De volgende dag zag ik dat het kunstbloemen waren!!!!!!!!!!!
Wat heeft Hilda hier een plezier van gehad. Ze staan nu nog steeds in de kamer, zonder water.
Het zal ook te maken hebben met mij ogen, aan beide ogen staar. Sta op de wachtlijst voor operatie.

Hannie de Beer zei

Wat een weelde van amaryllissen! Vooral de witte decoraties zijn prachtig!

Lida zei

Wow, schitterend! Knuf
lida

zenuwpees zei

Bedankt om het delen van deze prachtige foto's groetjes Marie-Claire