woensdag 26 november 2014

Turbonålen Johanna - artist i textilier

Vanmorgen om 8 uur ging de telefoon!!!!!! een bandje van de krant vertelde me van Harte gefeliciteerd, U staat vandaag in de krant............en het is een super artikel....
en ook hier word ik Turbonaald genoemd, en ook op het internet van de krant sta ik met wat foto´s
 
Het artikel, gaat meer over wie ik ben, en wat ik zoal doe, Monica was erg onder de indruk van de siggys, en schrijft daar dan over, hoe bijzonders dit is! Heb haar ook de Amicori laten zien, en ze zei: heb nooit geweten, dat de quilt wereld zo in elkaar zit!!!!!!! (Overal waar ik de quilts laat zien met de siggys, staan mensen met open mond te kijken, zo iets hebben ze nog nooit gezien.

De rest van de dag was ook heel leuk, had vorige week al wat bezoek gehad naar aanleiding van de tentoonstelling in Söderhamn, maar een van de bezoekers was Astrid, met haar vriendin,Maj-Lis .

 Astrid was zo onder de indruk dat ze vroeg, of ik vandaag tijd had, zodat zij en 11 dames, van de brijclub.langs konden   komen.Nu Ja dus gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugde, en dat geeft mij weer energie....
Dit hing in de hal
 Maar hoe moet je dat nu tentoonstellen dacht ik!!!! als je het op tafel legt, en iedereen komt er aan, dan blijft er niet veel over van mijn werk, dus overal draden gespannen, en zo hing mijn hele huis vol. stond wel leuk!
Borduurwerken aan de deur, breisels om de lamp,


Mijn slaap kamer lag vol met quilts

Links dat is Astrid, zij heeft 40 jaar geleden bij Angus op Engels les gezeten
 En toen konden de dames komen, ze zijn meer dan 2 uur geweest, en wat waren ze onder de indruk, we hebben nu afgesproken dat in het nieuwe jaar, als de dames hulp nodig hadden, dat we dan af en toe samen komen-


Jullie snappen het dus wel, een dag om niet te vergeten, heb genoten, en zal nog lang nagenieten, en zo heb ik weer genoeg energie opgedaan, om vele mooie borduuwerken te maken.
Van Astrid kreeg ik deze leuk kerst mat, en van al de dames een mooi Amarilles.




Plus dat ik maandag geslaagd ben voor mijn slipcursus, dus weer een stap verder naar mijn rijbewijs.

Dames tot gauw allemaal, Liefs Joke


21 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een schitterende dag gehad joke. Ziet er supergezellig uit. Leuk hoe dat je alles in huis opgehangen heb. Het lijkt wel een museum. En leuk dat je in de krant staat. Nog even en je bent beroemd. Hartstikke leuk allemaal.
    Gefeliciteerd met het behalen van je slipcursus.
    Geniet nog maar lekker na.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dag is dit voor je geweest,en een geweldig stuk in de krant, heb je verdiend hor. Succes met het rijbewijs. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dag voor je en wat een artikel op een dubbele pagina. Welke krant staat het ga ik even op internet kijken. Staat wel gezellig al je quilts borduurwerk en breisels in je huis. Gefeliciteerd met je slipcursus nu de rest nog . Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige dag was dit, je hebt alles ook zo fraai opgehangen. En dan dat artikel in de krant, iets om super trots op te zijn!
    Echt fijn toch voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was me het dagje wel voor jouw zoveel mooi,s kunnen laten zien,en die bijnaam vind ik geweldig .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Logisch dat je genoten hebt. Wat leuk Joke. Dat is een grote pluim voor je hobby('s). Gefeliciteerd dat ze je uitgekozen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ...en zij maar denken dat het zo normaal is dat je huis zo vol ligt met alle werkjes van jou haha....wat moet jij een gelukkig mens zijn op dit moment....!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n eigen museum. Fijn dat het goed gaat met rijden. Je hebt aardig wat te laten zien .wat een mooie werk stukken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met al het leuks en de slipcursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg zo n artikel in de krant. Flink groot ook. Je maakt ook zulke mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joke, jij bent er druk mee. Het is allemaal wel erg leuk en gezellig. Mooi artikel ook in de krant. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt geweldig Joke! Ik had niet door dat je de expositie in je eigen huis had.
    Inderdaad als je zo alles ziet wat je zoal hebt gemaakt is het ook niet verwonderlijk dat men zwaar onder de indruk is. Geweldig leuk en misschien levert het je ook nog wat nieuwe kennissen op. Dat kun je tijdens de lange winter wel gebruiken.
    Ook nog je slipcursus gehaald! Klasse joh! Ga zo doorrrrr!!!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf Joke, in de krant en je eigen tentoonstelling in je huis. Is je van harte gegund, geniet er lekker van. En gefeliciteerd hé, met weer een stukje van je rijbewijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Joke,

    Mooie foto's in de krant, erkenning voor al je werk is mooi. Geniet er van....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig die dag met dames die je werk bewonderen.En wat een goed idee om je creaties overal in huis neer te leggen of op te hangen. Zo krijg je je eigen museum. Misschien moet je het maar als museum openen. En een klein bedrag als entree vragen. Kun je weer nieuwe lapjes en draadjes van kopen om nog meer moois te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben ik weer. Ik heb net het artikel in de krant op internet gelezen. Bij mij staat de vertaling automatisch aan. En weet je hoe turbonaald vertaald werd? Als turbo paling. Mijn dag begon dus met een flinke lach.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey turbo paling, een prachtige vertaling.Wat een energie doe je op na zo'n dag. Gefeliciteerd met het behalen van je slipcursus. Dat is dan een goed begin. En de amaryllis, tja dat verhaal ken je denk ik wel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, mooi, fijn, gezellig.
    Inderdaad lekker nagenieten.
    De vertaling incl. foto's ziet er ook goed uit.
    grtjs en een fijn weekend.Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat enig om zo je huis als tentoonstellingsruimte aan te kleden! Had je er na niet de neiging om alles gezellig te laten hangen?
    Ontzettend leuk Joke!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo te zien heb je een hele fijne dag gehad! Al jouw werken komen goed tot z'n recht in je woning. De dames konden alleen maar gelukkig zijn om al deze schatten te bekijken zou ik zo maar denken! ;-).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita