dinsdag 14 oktober 2014

Open European Quilt Championships 2014 From 23 until 26 October 2014


                                                  http://www.textile-festivals.com/oeqc2014/


Ik kreeg net te horen,dat ; ik kom te staan bij de ingang, waar jullie de kaartjes kopen, dus jullie zullen me dan meteen zien...........

Kijk er naar uit, om met iedereen een praatje te maken, en jullie eens in het echt te mogen ontmoeten ....

Het gaat elke dag een stukje beter, maar doe niets...............

Tot in Veldhoven, groetjes Joke

19 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

We gaan elkaar zien hoor, wij hebben stand nr.36…..
tot gauw
groetjes
Wietske

Ann zei

Ik zie er alvast naar uit! Goed om te weten waar je staat ;-).
Groetjes,
Ann

Hannie de Beer zei

We komen zeker!

quilting Jeannet zei

Gezellig hoor Joke, geniet er van, gaat vast goed komen!!

Renske zei

Nou, dan mag je jezelf wel goed inpakken. Want het is meestal erg tochtig bij de ingang.
Veel plezier op de oeqc.
Gr. Renske

marga zei

Heel veel succes en plezier geniet er van.
Groeten
Marga

creatievelingelly zei

Gezellig Jookje. Ik kom zondag weer met de bus van Merel.

chrisje zei

Dan zal ik je zekers vinden, want ik kom. Eigenlijk speciaal om jou te zien. Tot dan.
Groetjes, Chris

chrisje zei

Dan zal ik je zekers vinden, want ik kom. Eigenlijk speciaal om jou te zien. Tot dan.
Groetjes, Chris

Tony zei

Ik weet de dag nog niet maar ik kom waarschijnlijk Donderdag. Groeten Tony

Simonne Valenberghs zei

Dat is gemakkelijk te vinden,ik kom zeker langs.
Groetjes en nog een fijne dag.

Jessie zei

Veel succes Joke, zelf ben ik in Duitsland 25 minuten rijden bij ons vandaan om een workshop te geven.

Willy zei

Dat kan dan niet missen Joke. Het zal een hele opstopping geven bij je prachtige borduurwerk. Veel succes met de voorbereidingen. Lieve groet,

Tineke Bolleboom zei

Ik heb even een stukje terug zitten lezen, rustig aan hé, maar toch heel veel plezier in Veldhoven, geniet van wat je doet!

Lida zei

Hoop zo dat ik kan komen! Knuffel
Lida

Chris zei

Wat een prima plek joh! Tot volgende week zaterdag!

Betteketet zei

Alvast een goede reis naar Nederland, en ik wens je heeeeeeeeeel veel plezier op de beurs. Geniet maar lekker van alle aandacht en alle ooooh's en aaaah's bij je stand! Helaas kan ik zelf niet komen, dus ik hoop op blogjes her en der.
Groetjes Betty.

Anita zei

Wat gezellig Joke, zal naar je uit kijken, veel plezier alvast.

mieke zei

Helaas, dit jaar niet !