donderdag 30 oktober 2014

Ik wou jullie deze plaatjes even laten zien

ze stonden gisteren morgen in onze tuin te eten...................Mooier kan je toch niet wakker worden!!!!!


Zo ga zo opzetten in Söderhamn, tot volgende week allemaal liefs Joke en wat geniet ik nog na van Veldhoven, krijg zoveel leuke mails binnen.............. Dank jullie wel dames, jullie hebben mijn show gemaakt..

En dames hebben jullie foto´s , dan hoop ik dat jullie die nog even sturen, want ik neem mijn laptop mee, met een dia-show van alle foto´s. Alvast bedankt

16 opmerkingen:

  1. Ooh joke wat prachtig. Dat is toch genieten. Dit uitzicht is voor ons alleen met de vakantie weggelegd. Fijn dat het zo leuk geweest is in Veldhoven en heel veel plezier in soderhamn.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ook 3 gespot bij ons voor het huis, maar niet zo dichtbij! Mooi om zo midden in de natuur te wonen! Dit laat de balans weer positief uitslaan, want soms vinden we het wel eens wat afgelegen wonen nietwaar?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg herkenbaar Joke, wij zien ze hier ook heel vaak, maar het blijft iedere keer weer bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zo dicht bij deze dieren. Zien wij hier niet.
    Ik ben pas je blog gaan volgen.
    Kwam hier via de blog van Cris, en zag het prachtige borduurwerk
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk uitzicht,dat zien wij niet op 2 hoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joke. Het is een prachtig gezicht.Ik vond Veldhoven ook heel erg leuk. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn wel dotjes. Ik probeer je foto's te sturen maar krijg ze terug je mailbox zit blijkbaar vol. Zal het later nog eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie plaatjes dat zie je in Nederland niet. Die laatste steekt ook nog even zijn tong zou hij niet geleerd hebben dat dat niet netjes is.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, en dat in de tuin. Ik vind een haas el speciaal!
    Helaas was ik niet in Veldhoven, volgende keer kom ik je " live" bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een prachtig begin van de dag, zoiets zien wij hier nooit. Veel succes met de inrichting van je volgende tentoonstelling en wat heerlijk om zulke enthousiaste blogs te zien over Veldhoven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd je borduurwerk is prachtig en veel sucses het weekend
    liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk wakker worden zo, fijn weekend en succes in Söderhamn

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita