woensdag 22 oktober 2014

Hallo allemaal even een berichtje uit Veldhoven,


 waar morgen het grote feest start, ik heb een schitterende plaats, meteen bij de ingang , aan de rechter kant, je kan me niet missen,,,,,,,,,,,,,,,,,

Gisteren opgezet, met Ellen en haar man Pat........
eerst alles op de grond, kijken hoe het staat naast elkaar


en ja dan heb je een lange man nodig, die alles ophangt voor je, en daar ben ik Pat erg dankbaar voor, want Ellen en ik hadden dat niet gered.
en hier word de laatste hand gelegd, en na 5 uur hard werken konden we naar huis.

Het Oegc begint morgen tot zondag, van 10 tot 17 uur en dames wat zijn er allemaal mooie dingen te zien, houdt je van kantklossen nu dan kan je je hart op, en Quilts, je staat met open mond te kijken, en nog veel en veel meer,,,,,,,,,,,,,,

Ik kijk uit om jullie allemaal te ontmoeten, dus dames laat het feest maar beginnen, en ik ben er elke dag vanaf half 10 tot.......... en ik zit in het hotel.... dus ook daar ben ik bereikbaar.

Liefs Joke


33 opmerkingen:

  1. Joke heel veel plezier in Veldhoven. Jammer dat ik niet kan komen. Ik zou je graag een keer ontmoeten. Maar misschien een volgende keer.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier en succes. Helaas kan ik niet langs komen. Maar ik zou graag even om een hoekje kijken. Geniet ervan. Je werk is het waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier Joke, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er mooi uit Joke. Heel veel plezier gewenst, ik kan niet komen helaas. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joke, wat leuk!!!
    Als alles gaat zoals het zou moeten gaan dan kom ik zondag. Dus heel graag tot dan!!,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er schitterend uit! Dat worden hele gezellige dagen, dat weet ik nu al....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtplek Joke en wat mooi ingericht! Tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je plekje in Veldhoven ziet er mooi uit. Ik wens je fijne dagen en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier toegewenst. Het ziet er prachtig uit. Zweden kan trots op je zijn.
    Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes Joke. Ik hoop voor je dat de mensen in drommen voor je kraam staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Joke,
    Wens je heel veel plezier en succes de komende dagen!
    Wat had ik het allemaal graag in het echt gezien en niet te vergeten jou! Maar zo met de foto's krijg ik toch een indruk.
    Dankjewel.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel plezier , het ziet er prachtig uit. Helaas sla ik deze keer over. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er geweldig uit. Tot zaterdag en natuurlijk veel plezier. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er mooi uit!!!!
    Dat ga ik allemaal in het echt bekijken, Zondag.
    Succes en tot Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Joke je krijgt het druk zaterdag, dan kom ik ook kijken, tot dan! En vooral genieten hoor van al die aandacht en al die mensen ! groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Joke, Ik kom vrijdag een kijkje nemen. Speciaal ook door jouw Inga Palmgrens. Ik zag ze op de foto al hangen. Ik zal er eentje van mij meenemen om te vergelijken. Volgens mij gebruik ik een donkerder roos.
    Ik verheug me er op je eindelijk in levende lijve te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, je hebt je eigen museumpje, wat gaaaaf! Wat bijzonder om al jouw werk zo bij elkaar te zien hangen, dat is vast een super gevoel! Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet het er prachtig uit, Joke! Heel veel plezier deze dagen op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij zijn ook in het hotel ,kom morgen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joke,een prachtige collectie borduurwerk. Veel plezier. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Joke,

    Kijk eens in de catalogus van het OEQC, in het midden bij de plattegrond... links bovenaan staat je naam, met verwijzing naar de plek waar je staat... dus toch een vermelding!

    Groetjes Sylvia Kaptein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zag er prachtig uit zoals jou borduurwerk daar hangt. Ik heb genoten van je werkstukken! enne... eindelijk elkaar in het echt ontmoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel veel plezier daar! Je werk heeft een mooi plekje zo te zien. Jammer dat ik niet in de gelegenheid ben het in het echt te komen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo, dat ziet er super uit.
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vandaag mocht ik je ontmoeten. Ja, ik ben een van de vele bezoeksters en blogleesters, maar wat heb je mooie dingen gemaakt en het was zo leuk om je eens in het echt te ontmoeten. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Joke, ik heb genoten van jouw werk dat op de Quilt beurs in Veldhoven hing. Thuis heb ik jouw blog bekeken. Wouw hoeveel heb jij wel niet gemaakt. Ik moet nog veel leren.

    Kun jij mij het patroon van de Un chat dans mon Coeur toezenden. Beide zou ik graag willen maken voor een vriending.

    Ik blijf je volgen

    Patty Melchers

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Joke, wat heb ik genoten van je borduurwerk en je uitleg. Leuk om je nu echt ontmoet te hebben!
    Ik ga nu zeker na het zien bij jou de de kerstborduurtjes van Inga Palmgren maken.

    Bedankt voor je inspiratie.
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het was weer leuk je te ontmoeten. En je borduurwerk is echt schitterend. Foto's zijn altijd leuk maar "life" maken ze nog veel meer uit. Ja Veldhoven was weer helemaal top dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita